Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Paintlinger schreef:Als je twijfels hebt moet je óf je eigen dierenarts bellen, of je verhaal aan een andere dierenarts doen (second opinion).
Wij kunnen van alles roepen hier.

Paintlinger schreef:Het kan zijn dat ze nogsteeds verstopt zit, maar dat alleen het hele dunne er langs kan.
Ik zou het hogerop zoeken (doorverwijzing oid) want dit gaat ze niet heel lang trekken.
En laat haar opnemen en aan infuus leggen.
Vooral omdat het begon met kreupelheid vind ik een opmerkelijk verhaal.
Ik denk wel dat er iets flink mis zou kunnen zijn.
geerke schreef:is haar urine wel gewoon van kleur?Niet bruin?
geerke schreef:hebben ze geen rontgenfoto gemaakt?Het kan best zijn dat er iets de darmen blokkeerd,iets vreemds wat ze heeft opgegeten misschien?
normale urine is geel
Paintlinger schreef:Dit zeg ik omdat je het niet vertrouwd..........en je bang bent dat het nog steeds foute boel is.
En dat is best reeel denk ik.
Dus vandaar doorverwijzing: Dat houdt in dat je bij wijze van spreke van de huisarts naar het ziekenhuis gaat.
Het kan zijn dat de ontlasting gewoon weer even op gang moet komen.
Wispeltuur schreef:Paintlinger schreef:Dit zeg ik omdat je het niet vertrouwd..........en je bang bent dat het nog steeds foute boel is.
En dat is best reeel denk ik.
Dus vandaar doorverwijzing: Dat houdt in dat je bij wijze van spreke van de huisarts naar het ziekenhuis gaat.
Het kan zijn dat de ontlasting gewoon weer even op gang moet komen.
Ben een beetje blond aan het wezen hoor![]()
Er is niet echt iets 'hogerop' dan een dierenarts toch?
Paintlinger schreef:TS: Er zijn zogenaamde doorverwijsklinieken (ik ben paraveterinair bij eén van deze)
Valina schreef:Misschien ook haar suiker even na laten kijken als ze toch bloed trekken?
(geheel off topic: maar sta jij bij Jos Vissers op stal?)