Allereerst even een vraagje voor mezelf:
Ze vliegt dus vanaf Schiphol met mij mee naar Finland, zijn er mensen die weleens met hun kat gevlogen hebben? En hoe ging dit? Ik vlieg met KLM, ervaringen van vliegen met dieren zijn welkom
Ze gaat overigens mee in de cabine.Mijn vriend is lichtelijk allergisch voor sommige katten, nu heb ik gehoord dat er bepaald voer is voor de kat, waardoor hij minder van die stof aanmaakt waar mensen allergisch voor zijn. Zijn er mensen die dit gebruiken en maakt het echt verschil?
En de laatste: ik moet een nieuwe kattenbak aanschaffen. Nu vind ik eigenlijk zelf zo'n bak met kap het meest praktisch, maar is dit nu ook beter dan eentje zonder kap? Stinkt de ene meer dan de andere? En hoe zit het met kattenbakgrit.. Helpt het als je grit gebruikt met een geurtje? Mijn kat stinkt namelijk echt ENORM als ze een grote boodschap gedaan heeft

Andere tips waarvan je denkt dat ze weleens kunnen helpen, zijn absoluut welkom!
aan de ene kant begrijp ik je keuze, aan de andere kant is in het algemeen een kat niet rustiger in de cabine.