Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

pleiada schreef:Je zou vers vlees(bv Smuldier verkrijgbaar in de supermarkt)kunnen proberen..Dat is vaak goed bij honden die allergie krijgen door iets wat in een brok zit en het is erg goed verteerbaar waardoor honden dan ook vaak van hun overgewicht af kunnen komen..Wat voer je nu eigenlijk?
.
. Smuldier is inderdaad een wat vettere KVV (kompleet vers vlees) beweren ze maar is ook één van de vleesmerken die ik voer en nooit iets van gemerkt bij mijn honden. Ik wissel af. Duck is wat duurder inderdaad, evenals Carnibest, Darf, Naturis etc etc.. Als je vlees te duur vindt kun je ook kiezen voor een betere kwaliteit brok, mijn honden staan deels op vers en deels op brokjes van Dog Lovers Gold http://www.dogloversgold.eu/eu/nl/index.html Geen toegevoegde rommels die er ook weer uit moeten.
Veel succes _San87_ schreef:Onze hond krijgt deels sperziebonen, dat vult wel, maar omdat honden dat niet kunnen verteren en opnemen, worden ze er niet dik van.
Ons hondje komt uit het asiel en was daar al op die manier aan het afvallen, dus dat willen we de eerste tijd zo doorzetten (hij is nu een klein weekje bij ons, vandaar). Misschien is dit ook wat voor jou.