Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij hebben thuis altijd veel dieren gehad bij mijn ouders dus ik ken de verantwoordelijkheid die ik neem.
Zodra ik haar meeneem ergens anders heen zou ik inderdaad een andere kat overwegen. Met de andere katten hier zou ze gewoon de hele dag kunnen spelen, ook lopen er nog twee honden (cairnterriers) op het erf. Dus qua aandacht van andere dieren zit ze voorlopig wel goed!
ze zien eruit als knuffeltjes maar het blijven katten natuurlijk 

dan kan ik geen weloverwogen keuze maken
Krips schreef:Het is meer.. klinkt misschien een beetje stom... is het het waard om 500 euro meer te betalen als we ergens anders een gratis katje kunnen ophalen.. Is het niet overdreven ofzo... Als je snapt wat ik bedoel, niet om iemand te beledigen. Maar is dat de meerwaarde van een Coon?
Uiteindelijk zal ze gewoon hier op het erf scharrelen. De fokster weet dit.
Ik heb de mogelijkheid haar buiten te laten en wil ook eigenlijk de kat niet de hele dag binnen laten. 

) en de twee honden
Dus ik vind het ook zo sneu als die hier niet meer kunnen liggen omdat het niet samen gaat met de coon. Maar alles bij elkaar zoals ik al zei, dit zijn toch de katten van mijn ouders, die ik al wel heeeel lang heb, maar het is anders dan een nieuwe kat echt voor mij en mijn vriend. De katten zijn ondertussen allemaal de tien bijna gepasseerd. En wat ik al zeg, ik blijf hier zo dicht bij mijn ouders ook niet altijd wonen, en dan mag ik Kikker en Beer toch niet meenemen!
Maar ik moet nog eens met hem overleggen. Maar ik denk dat hij zegt dat het het wel waard is.. Omgerekend met hoeveel je ervan terug krijgt natuurlijk. Je hebt mij door Laura. Ik moet alleen de rechtvaardiging nog vinden
Maar mijn gevoel zegt JAAAAAA!! mijn verstand zoekt alleen nog rechtvaardiging
)

tot nu toe was iedereen pro natuurlijk! Maar ik heb het liefst wel een kitten! Ik wil graag gewoon van het begin beginnen zo dat ik alles kan leren enzovoorts en het geen bedreiging is voor de andere katten.
Je zal er zoooo veel plezier van hebben.
Natuurlijk is de aanschafprijs even slikken, maar geloof me, dat ben je zó vergeten. Mijn hondje kostte meer dan het dubbele en op het moment dat ze geboren werd was ik het vergeten. Als je er verliefd op bent en er een klik mee hebt maakt het niet uit.
), geloof ook niet dat je zomaar kunt zeggen dat het karakter val alle raskatten beter (of slechter) is dan van alle HTK-katten.
.