Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sabientjeuh schreef:Daar heb k wat aan.... Typisch bokt. Als er jongen komen, hebben ze al een eigenaar.
Dus dat is het probleem niet! Waarom worden er dan nog paarden gefokt? Of honden ect evt! Reageer dan niet!
suuzepuus schreef:Sabientjeuh schreef:Daar heb k wat aan.... Typisch bokt. Als er jongen komen, hebben ze al een eigenaar.
Dus dat is het probleem niet! Waarom worden er dan nog paarden gefokt? Of honden ect evt! Reageer dan niet!
Ik geloof dat er een rede is dat het niet lukt. Misschien is de kater onvruchtbaar of is de match niet goed?? ik geloof wel een beetje in moeder natuur wat dat betreft...... (mijn reactie was niet aanvallend hoor...)
Dreamybol schreef:Dat de poes bij een fokker vandaan komt zegt nog niet dat ze vrij is van gebreken. Alleen al dat ze een ongelukje is met een niet-raskat zegt volgens mij al dat de vader van jouw kat hoogstwaarschijnlijk niet getest is..
Ik zeg niet dat fokken per definitie slecht is, heb zelf een raskat en met een reden. Maar vind wel dat er doordacht gefokt dient te worden en 'schattig' en 'er zijn al baasjes' vind ik niet doordacht (alleen al omdat je niet kunt weten hoeveel kittens er al dan niet zullen komen).
quartel schreef:hoe probeer je het eigenlijk?
laat je de poes bij de kater tot de krolsheid over is??
of neem je haar steeds weer mee terug naar huis?
ruitje schreef:Is een nestje willen van je eigen kat tegenwoordig ook al dierenmishandeling? Werkelijk, wat een moraalridders weer... Geen tips, misschien wat kaarsjes voor de sfeer haha:+