domme poezenbeest, hoe krijg je het voor elkaar!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

domme poezenbeest, hoe krijg je het voor elkaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-12 00:09

Ik kwam er net achter dat 1 van onze 3 katten miste. Ze krijgen altijd eten na het laatste rondje met de hond gelopen te hebben en dat weten ze precies, want dan staan ze 3 man sterk me altijd op te wachten. Alleen vanavond niet dan, want er stonden maar 2 en degene die altijd het hardste roept was er niet. Ik meteen overal roepen en zoeken, buiten en binnen enz. maar nergens Lizzy te bekennen.

Opeens bedacht ik me, dat ze misschien wel boven in één van de kamers opgesloten kon zitten. Vriendlief heeft er een handje van om daar de deuren niet achter zijn billen dicht te trekken, en als ik dan boven loop, doe ik ze altijd dicht, omdat ik geen katten in de slaapkamers wil. Zo ook vanavond rond half 8 toen ik de kleine naar bed bracht.

Dus, ik naar boven, zachtjes Lizzy roepen en ja hoor, ergens hoorde ik een heel zielig miewtje. Deur van onze slaapkamer open, maar geen Lizzy die er uit kwam rennen... Vreemd! Nog een keer zacht haar naam gezegd, en wederom een zielig miauwtje. Dus toch de goede kamer te pakken, maar waarom komt ze dan niet?

*knip* lamp aan, maar ik zag geen kat... na 2 tellen zie ik opeens ons dekbed bewegen. Dus ik dacht, okey, die is er onder gegaan en heeft zich er op een hele vreemde manier in vastgerold ofzo. Bij nadere inspectie bleek nog iets anders! Madam lag niet onder het dekbed..........maar zat vast IN het dekbed!!! Ze was dus bij de hoes in gekropen en kon er niet meer uitkomen :+ :(:) . Na een potje flink worstelen en wurmen had ik haar er eindelijk uit. Snel naar beneden en naar dr bakje eten.

Sjee, ze kan daar wel vanaf half 8 vanavond al in gelegen hebben en het is nu 23.00, arm dier! Maar ergens moet ik ook wel een beetje lachen hoor! Dat een kat gekke dingen kan doen is me bekend, maar dit had ik dus nog nooit meegemaakt _O-

Caira

Re: domme poezenbeest, hoe krijg je het voor elkaar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:21

rare beesten he, mijn rooie kruipt er ook geregeld IN en dan ligt hij daar zo 2 uur hoor, helemaal vrijwillig, de gek!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:34

Hahaha geweldig verhaal. Zo was ik ook ooit eens 1 van mijn katten kwijt. Overal zoeken, en ik vond em terug in mijn bed, met zijn kop op mijn kussen en de rest languit onder de dekens, heerlijk genietend van de eletrische deken die aan stond :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 01:29

Zo ben ik een kattin 4 dagen kwijt geweest, zat IN de zetel, en ze verging nog liever dan es te miauwen, domme beesten zijn het ook.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 02:10

Oh wat herkenbaar haha! :))

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 09:56

De mijne vind ik ook soms terug mbv van zielig gemieuw. Als ze in het dekbed kruipt, raakt ze er zelf ook weer uit, zetel ook. Maar heb haar wel al moeten bevrijden uit de sokkenlade, het bad (was erachter gekropen en vast komen te zitten) en de koelkast.
Ze heeft een beetje een onderzoekend karakter zullen we maar zeggen en als ik niet oplet kruipt ze overal geniepig in.

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:02

ook hier ligt de kat soms op de vreemste plekken,hij mag alleen van ons niet onder het dekbed komen,maar als ik het dekbed open heb liggen dan kruipt die er stiekem onder en als die me hoort neemt die een loopje haha.

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:05

haha
maar wees maar blij dat je haar gevonden hebt
ik ben de mijne al kwijt sinds zaterdag, ben er kapot van
we hebben al van alles gedaan, gezocht, geroepen, geflyerd
maar helemaal niks |(

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:07

Ons overkomt het regelmatig dat 1 's morgens in de kledingkast kruipt, wij de deur dichtdoen en er 's avonds achterkomen dat ze daar is.. Het lijkt ook wel alsof ze dat helemaal niet erg vindt (ik begrijp alleen niet hoe ze het daar uithoudt een hele dag.

@Mar_Nimbus: sterkte!! :(:)

Faruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:08

Jahoor,heel herkenbaar :j Katten zijn meesters in het vinden van de meest onmogelijke slaap of verstopplekjes.

Vervelend Mar_Nimbus,sterkte er mee :(:)

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:15

Gekke beesten zijn het toch! Die van ons mogen ook erg graag in dozen liggen en kattemandjes? nee die worden niet gebruikt hoor! ;)

Mar_nimbus, jeetje wat vervelend zeg! Maar houd hoop hoor, afgelopen zomer is 1 van onze katten 2 weken kwijt geweest.. wss ergens opgesloten oid, maar ze lag opeens weer in de schuur te slapen :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:15

Zo moeten wij eerst in de wasdroger kijken of mijn poezebeest zich er niet in verstopt heeft, daar is ze gek op! En ik zie ook geregeld een bult zich verplaatsen in mijn bed :+

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:16

achter de videorecorder in de tv-kast....die check ik voor ik naar bed ga!
arme kat heeft er al eens een nachtje moeten doorbrengen!

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:26

Hebben jullie nooit dat er een kat op bed plast?
Onze slaapkamer is daardoor echt verboden terrein.. Laatste x dat een kat zich daar bevonde ging dat samen met een nat en geurend bed :r Zo vies! Of zou het komen doordat ze er nooit komen, dat het terrein afgebakend moet worden?

haha een kat in de droger, dat mag je idd wel goed controleren! _O-

Mar_Nimbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:29

SusaSuus schreef:
Gekke beesten zijn het toch! Die van ons mogen ook erg graag in dozen liggen en kattemandjes? nee die worden niet gebruikt hoor! ;)

Mar_nimbus, jeetje wat vervelend zeg! Maar houd hoop hoor, afgelopen zomer is 1 van onze katten 2 weken kwijt geweest.. wss ergens opgesloten oid, maar ze lag opeens weer in de schuur te slapen :)

dank je geeft een mens weer een beetje hoop

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 10:32

heeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar!!
Ik heb ook zo'n doos van een poezebeest. Die haalt de meest vreemde fratsen uit geloof ik....

Ik was mw laatst ook kwijt. Ik zal maar niet zeggen waar ze zat..... :x

ehhh in de koelkast :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:34

Ghehe... die van mij kruipt ook in de vaatwasser en tasjes.

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:38

haha.. zo heeft mijn moeder ooit haar Jack uit de mouw van een fleeche vest moeten halen ´s nachts.. hij maakte d´r wakker door 1x te blaffen
Onze katten kropen vroeger alleen maar in fietstassen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:40

Is je bed nog droog?

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 13:41

SusaSuus schreef:
Hebben jullie nooit dat er een kat op bed plast?
Onze slaapkamer is daardoor echt verboden terrein.. Laatste x dat een kat zich daar bevonde ging dat samen met een nat en geurend bed :r Zo vies! Of zou het komen doordat ze er nooit komen, dat het terrein afgebakend moet worden?

Ik heb ook een bedplasser gehad, achteraf denk ik dat het stress is geweest of dominantie. Het is inderdaad heel smerig en lastig! Ik heb wat dekbedden gewassen en versleten.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:06

Mijn kat ligt met dit weer veel op de verwarming, gisteren zat ze met de teen van haar achterpoot vast in de radiator! Goed dat ik er was, dikke paniek bij de kat, ik denk dat ze zich uiteindelijk zo hard losgetrokken had dat het teentje erin was blijven zitten ofzo.

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:14

hahaha, wat een leuk verhaal, ik zie het al helemaal voor me :') Zo kunnen de katten op de boerderij waar ik werk, ookal op zo'n vreemde plaatsten liggen :P

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:18

Die van mij verstopt zich vaak in de wasmand, of soms sluit ik m per ongeluk op in de kast en dan zit de andere er altijd heel zielig voor!

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:18

eowyn04 schreef:
Ik heb ook zo'n doos van een poezebeest. Die haalt de meest vreemde fratsen uit geloof ik....

_O- _O- _O-

CouCou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 14:44

wollie2004 schreef:
eowyn04 schreef:

_O- _O- _O-

Ze was idd lekker afgekoeld. :')

Maar wat dacht je van een koelbox, als we naar frankrijk gaan, zet ik die effe open. nou ga daar maar inkijken als je dr kwijt bent. Dan ligt dat kleine mormeltje daarin.

purny schreef:
Ghehe... die van mij kruipt ook in de vaatwasser en tasjes.

jep ook graag geziene plaats van bubbles, tevens de wasmachine.

Heb gelukkig geen bedplasser.
Dit houdt ze netjes op totdat ze in der kattebak kan.