Nou en daar kwam het hoor
Ik was een kk dit en kk dat, achterlijk, prutsmuts etcetera, etcetera. Waarop ik, nog even lacherig antwoord: dankjewel!
En ook dat was het verkeerde antwoord waarop weer een hele scheldpartij en verwensingen kwam. Inmiddels waren wij de hoek om, doorgelopen en bij de volgende hoek kwamen ze weer aangelopen. Vooraf werd al geroepen: ik houd hem niet bij hoor, bekijk het maar achterlijke K prutsmuts, ken niet eens normaal doen jij! Mijn hond vreet die van jouw in 1 keer op! (pitbull achtig iets,inmiddels wel aan de lijn)Tja, daar moet je dus echt mij voor hebben, ik laat me niet zomaar wegjagen en ben blijven staan terwijl mijn hond druk aan het plassen was. En jahoor zijn hond vliegt op de mijne af. Heb de mijne tussen mijn benen mee getrokken en zijn hond weggeduwd. Alwaar ik weeer te horen kreeg dat ik een prutsmuts ben met allerlei verwensingen.Knap dat hij weet dat ik een prutsmuts ben, zelf wist ik het namelijk nog niet

Mén, en dat alleen omdat ik zei dat hij zijn hond dan maar bij moest houden..

! En dat was ook de schuld van onze hond 'want zijn hond deed nooit zo iets'.
Gelukkig had onze hond vrijwel niks want m'n vader/vriendin van m'n vader die hebben het been er tussen gezet en dat beest weggeschopt of zo maar mijn god, als je zo'n poedersuiker hond hebt hou hem dan gewoon aan de lijn!