abukir schreef:@ Hilde Waar baseer je dat op? Ik verdiep me al 6 jr in Am. Bulldoggen en fokken , dus denk dat ik wel weet waar ik het over heb. Ik heb 2 gezonde honden met goede ellebogen heupen en gebit om maar iets te noemen. Maarja ach waarom mezelf eigenlijk verdedigen? Ik vroeg om ervaringen en misschien dat mensen het wel leuk vinden om te volgen. Voor de mensen die een update tje willen? Ze was vanochtend erg rillerig temp wijkte iets af. Later de dag heel de tijd redelijk rustig wel erg aanhankelijk. Nu op dit moment gaat het hijgen beginnen, dus even afwachten of het doorzet.
Als ik op je profiel kijk vind ik je reu wel een leuke hond, fijn om te zien. De kop van je teef (zeg maar als ik fout zit te kijken) vind ik a-typisch voor een AB. Sowieso moet het wel heel toevallig zijn wil je reu precies de foutjes van jouw teef verbeteren. En als nog, wat voegt dit nest toe aan dit ras? Het ras wordt al steeds slechter en slechter en op pretnestjes zit niemand te wachten. Het is geen aanval, ik ben gewoon kritisch.