Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

StillAngel schreef:Je moeder verdient niet eens een kat. Dieren doe je niet zomaar weg.. Laat het beest gewoon rustig wennen, komt vanzelf wel goed?
Elin_ schreef:gesprek aangaan met je moeder?
Als je dieren neemt moet je er ook voor zorgen , je moeder komt nu over alsof het haar niets intereseerd en ze geen idee heeft dat die kat ook zorg nodig heeft...
en anders naar asiel brengen..StillAngel schreef:Je moeder verdient niet eens een kat. Dieren doe je niet zomaar weg.. Laat het beest gewoon rustig wennen, komt vanzelf wel goed?
![]()
Kan kat beter nu weg.. wat als ie ziek is en het mamslief niet kan schelen?
xMercury schreef:Ik heb het hem nooit zien doen, dus ik weet het niet. Het is toen gebeurd toen wij sliepen, gisteren liep hij wel echt een plek te zoeken om zijn behoefte te doen. Vroeger was hij gewoon zindelijk, toen ging hij op de bak.
Ik ben ook boos op mijn moeder, maar het heeft geen enkel nut. Ze is vreselijk dwars en het raakt haar niet als ik er wat van zeg. Zucht
xMercury schreef:Ik heb het hem nooit zien doen, dus ik weet het niet. Het is toen gebeurd toen wij sliepen, gisteren liep hij wel echt een plek te zoeken om zijn behoefte te doen. Vroeger was hij gewoon zindelijk, toen ging hij op de bak.
Ik ben ook boos op mijn moeder, maar het heeft geen enkel nut. Ze is vreselijk dwars en het raakt haar niet als ik er wat van zeg. Zucht

Loran schreef:mijn kat is sinds 4 maanden vermist.
Zo kwam ze tandaard in huis, zo bleef ze vaker weg.
Zo zag ik haar ineens op amevedi terug als vondeling (terwijl ze dus in die tijd gewoon nog thuis kwam), en haar bij de overburen (wisten we niet van elkaar) opgehaald.
En dit ging een maandje goed..
sinds oktober, kwam ze me 2x uitbundig groeten, en sindsdien nooit weer gezien..
Buren etc. afgezocht, en gevraagd, die hebben haar in November nog gezien, sindsdien ook niet meer, en alles is ingelicht..
Denk zelf dat ze een nieuw plekje heeft gevonden, al kijk ik elke dag weer hele buurt na of ik haar toevallig zie...
heeft ts gelijk een huisje gevonden