Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
dierenfan schreef:mag ik even overleggen hier? Niet voor mezelf hoor. Is het een klein of middelmaat?
Geen idee of er belangstelling is maar een vriendin van me is haar konijnenberg aan het uitbreiden en een gecas. ram denk ik dat nog zeer welkom is. Hij komt dan in een groep konijnen te zitten op een konijnenberg. De andere ram is ook gecastreerd.
xJolien schreef:Voor het geval het konijn nog niet weg is.... Je kan ook een 'leenkonijn' halen. Bij sommige opvangen/asiels doen ze dat. Dan kan je een vriendinnetje zoeken voor jouw konijn, en zodra die van jou dan is overleden, kan je het andere konijn weer terugbrengen. Zo blijf je dus niet met 1 konijn zitten, want die nemen ze dan weer terug.
Knap van je dat je hebt besloten dat hij beter af is met een vriendinnetje, erg goed!
Maar ik zou het ook niet over m'n hart kunnen verkrijgen om mijn konijn(en) weg te moeten doen.. Dan zou ik liever een konijn erbij zoeken, maar er dan wel van te voren rekening mee houden dat ie na een paar jaar weer weg gaat....