Mijn ouders hebben een (kleinere) supermarkt in een dorp zo'n 10 km verderop. Mijn vader is van 6.30-18.30u weg, mijn moeder van +/- 8.00-17.00u. Ik ben op dit moment werkloos (woon nog thuis) maar wel werkzoekende. We hebben nog een studente in huis, zij heeft wisselende schooltijden (HBO) maar is ook wel geregeld thuis.
Een van de medewerkers van de winkel heeft pups, kruising naakthond (moeder) met mopshond (vader). En nee, het was niet een geplande kruising
Mijn moeder is laatst al wezen kijken en ik vanmorgen. Om heel eerlijk te zijn, ik vind naakthonden helemaal niks
Maar een van de pups, een teefje, is echt geweldig leuk! Zij heeft wel haar
en heeft best wel veel van pa. Ik dol enthausiast terug naar de winkel van mijn ouders, bleek dat ook al de favo van mijn moeder te zijn
Pa is er nog niet geweest, maar als die gaat kijken is hij ook vast en zeker flieft
Mijn ouders lopen alleen tegen de volgende punten op:
- Als ik weer aan het werk ben, is er niet vaak iemand thuis
- Oppas regelen als we met vakantie zijn (meestal als mijn ouders weg zijn ben ik voor ze aan het werk en voor de rest thuis, maar ze vinden dit wel een struikelblok)
- Hare majesteit de koningin: onze kat
Dierenarts kosten e.d. zijn we van op de hoogte. We hebben altijd al dieren gehad en weten dat er altijd wat kan gebeuren en dat daar extra kosten bij komen kijken.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de werkende mensen met een hond vooral het eerste probleem op lossen?
Wat betreft de kat, om haar zouden we het altijd kunnen proberen, maar we weten niet hoe dit gaat omdat ze best wel dominant kan zijn.

Pas maar op want ik ga er zo zelf een halen