Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Overigens heb ik zelf (helaas) geen geiten, maar ik heb 3 jaar als vrijwilliger gewerkt op een kinderboerderij met 7 heerlijk eigenwijze geiten (o.a. een nubische geit, veluwse landgeit en dwerggeiten).
. Wat een ontsnappings kunstenaars zijn dat. Heb nog nooit zo veel gemopperd..
. Ik zou je zeker geen geiten adviseren.
Aukelizzy schreef:Ik verzorg momenteel weer een paar geiten omdat de eigenaars op vakantie zijn. Ze konden niemand vinden die het wilde doen en omdat ze toch naast de stallen staan heb ik me laten overhalen..Ik moet zeggen dat ik na een week snap waarom ze niemand konden vinden... Wat een ontsnappings kunstenaars zijn dat. Heb nog nooit zo veel gemopperd..
Inderdaad...van geiten leer je vloeken.
Ja geiten zijn echt erg eigenwijs! Ik vind het fantastisch, ik wil later ook echt geitjes aan huis!

sunny_l0ve schreef:Aukelizzy schreef:Ik verzorg momenteel weer een paar geiten omdat de eigenaars op vakantie zijn. Ze konden niemand vinden die het wilde doen en omdat ze toch naast de stallen staan heb ik me laten overhalen..Ik moet zeggen dat ik na een week snap waarom ze niemand konden vinden... Wat een ontsnappings kunstenaars zijn dat. Heb nog nooit zo veel gemopperd..
Inderdaad...van geiten leer je vloeken.
Haha geweldigJa geiten zijn echt erg eigenwijs! Ik vind het fantastisch, ik wil later ook echt geitjes aan huis!
hele leuke dieren verder , maar ze zijn zo vreselijk goed in ontsnappen. maar heb alleen ervaring met dwergjes , weet niet hoe grotere zich gedragen..
. Maar goed, dat waren onze geiten. Alleen de veluwse landgeit was bij ons rustig, maar dat komt omdat die al ouder was.
misschien toch maar een schaap (of een hangbuikzwijntje
)