Goed ons gevalletje
Beesje is een volle noor van 6 jaar
Ze is donker grijs van kleur en naar ons wel een lief karakter
Ze is nooit honden gewend geweest en kon bij haar vorige huisje niet met hun katten overweg
Dus ik met mijn grote bek kom maar op met dat beest

(Ik had ik mijn achterhoofd het is een volle noor met papieren heeft eerder nestjes gehad dus misschien zal ik er ook eens een nestje bij fokken)
Toen begon het ....
Dame had korstjes, slechte vacht was mager door de rottende tandjes in haar bekje en had vlooien
Dus een aantal da bezoekjes verder heeft ze nog 4 knip kiesjes en haar hoek tandjes over, geen vlooien meer, haar vacht begint op te knappen, korstjes die heel sporadisch nog eens de kop op steken en ze begint nu toch eindelijk langzaamaan wat aan te komen
Haar gedrag is al enorm verbeterd en ik ben geweldig blij met onze andere rooie jeweetwel kater die hier in heel erg geholpen heeft, hij heeft een 0 tollerance beleid en is me werkelijk wel eens te hulp geschoten op het moment at ze weer eens bedenkt de hond te gaan terroriseren (op het moment dat ik haar op dr donder geef keert ze zich tegen mij en komt onze rooie in actie om haar even op haar plaats te zetten)
Maar nu het volgende
Het is een echt lieve dame voor ons en ze is hier ook wel op dr plekje
Maar haar omgang met onze rooie (overigens een hst kat) is een heel stuk onderdaniger ze daagt hem niet uit en doet lief tegen hem al wil hij er niet heel veel vanaf weten en kan dit heel subtiel al duidelijk maken, gevalletje hier is de grens en niet verder
Maar onze hond .....
Helaas is het een enorme sul en laat ie teveel over zich heen lopen
Madam kan hem werkelijk overal weg jagen en ik heb al meer en meer het vermoedden dat de beschadiging in zijn oog haar schuld is
Haar manier van dingen duidelijk maken is letterlijk met haar tandloze bek
los en nagels op scherpNu is het wel zo dat de momenten dat ik haar kan betrappen ze dan ook gruwelijk op dr donder krijgt
Hier mag heel veel maar rottig gedrag naar elkaar pik ik niet
Nu is mijn vraag hoe zouden jullie hier mee om gaan ??
Ik breng haar niet weg om voor haar een 6e nieuw huisje te gaan zoeken wand de dame is al van hot naar her gesleept
Ze heeft hier haar eigen "holletje" ze kan op hogere plaatsen komen (ja ja ik kijk naar cat's from hell
) maar we wonen hier wel met zijn allen op 25 2m De rooie komt gewoon buiten maar zij vind buiten dood eng
Ze hebben tegenwoordig voer naar believen en zelfs een drink fontein
Wie heeft eventuele tip's ???

sorry hoor, heb medelij met de poes.onder bed wonen wil ze niet.straffen, laat staan gruwelijk, werkt niet bij katten.
sorry, hoor-heb jij een tuchthuis voor dieren ?
) verbetert, zou ik toch mijn conclusies maar trekken.