Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
8AngelEyes8 schreef:Lijkt een inwendige bloeding.. Kan hij niet ergens op gevallen zijn met klimmen in de kooi?
Laat je het ons wel even weten wat het was?
LoveMickey schreef:Wat sneu!Laat je het ons wel even weten wat het was?
SophieFT schreef:wauw, wat een hamsterparadijs!
daar zou ik ook wel willen wonen!
maar ik heb ook geen idee wat het kan zijn, denk toch dat hij ergens is gevallen?
Hannanas schreef:SophieFT schreef:wauw, wat een hamsterparadijs!
daar zou ik ook wel willen wonen!
maar ik heb ook geen idee wat het kan zijn, denk toch dat hij ergens is gevallen?
Voor een syrische hamster veelste klein.
Ik ben benieuwd wat de hamster heeft, hopelijk niets ernstigs, maar blauw/zwart verkleuren klinkt niet goed.
Citaat:zou het zo sneu vinden als er wat met dit beessie zou gebeuren,.. mijn dochtertje is gek op hem en heeft onlangs haar andere hamstertje in moeten laten slapen omdat die een tumor had(ook pas heel jong)
8AngelEyes8 schreef:Citaat:zou het zo sneu vinden als er wat met dit beessie zou gebeuren,.. mijn dochtertje is gek op hem en heeft onlangs haar andere hamstertje in moeten laten slapen omdat die een tumor had(ook pas heel jong)
Veel kleine knaagdieren krijgen tumoren, vaak is dit borstkanker ("klinkt vreemd")..
Ik zie dat je zaagsel in de kooi gebruikt, ik zeg niet dat dit de reden voor de tumor geweest is (kan ook in de genen zitten van de voorouders) maar zaagsel kan een giftige stof afgeven als het nat word waardoor kleine knagers sneller kanker ontwikkelen.. Helaas verkopen de meeste dierenwinkels zaagsel bij de knaagdieren tewijl er genoeg andere alternatieven zijn..
Zelf heb ik heel wat knagers waaronder cavia's die ook erg gevoelig zijn voor tumoren..
Mischien heb je er wat aan
Hannanas schreef:Hmm dat lijkt idd kleiner dan het is.
Min. afmeting voor een syr is 60x40, dus daar kom je bijna aan.
Al neem ik altijd veel groter.
Het loopradje zou ik iig wel vervangen door een grotere.
Maar we gaan veelste oftopic.
Ik ben echt heel benieuwd wat er aan de hand is, ik duim voor 'm