2 chihuahua`s in de duinen met luxe jasjes aan!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

A_man

2 chihuahua`s in de duinen met luxe jasjes aan!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 11:43

Hallo,

ik was gister lekker naar de duinen/strand geweest en zo als gewoonlijk gingen ze helemaal uit hun plaatje :P
wel was er harde wind en af en toe regen dus heb lekker hun regenjasje met bont aangedaan ( luxe he :P )

Noa is de choco en tan en is 11maanden - teefje
Paco is de husky kleur en is 1,5jaar - reu

hier de fotos:
Om paco uit te dagen gaat ze gekke sprongen maken:
Afbeelding
en spelen!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Knappe noa
Afbeelding
Knappe paco
Afbeelding

fotos zijn helaas met mn blackberry gemaakt..

RM94

Re: 2 chihuahua`s in de duinen met luxe jasjes aan!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:44

super schattig :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:49

Vermenselijking van een dier. Waarom hebben ze die dekens op? Hebben de honden tegen jou gezegd dat ze het koud hebben? Het is nog steeds + 7 graden!

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 11:50

Leuk <3
Zo te zien, hebben ze echt genoten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:00

eenitraM schreef:
Vermenselijking van een dier. Waarom hebben ze die dekens op? Hebben de honden tegen jou gezegd dat ze het koud hebben? Het is nog steeds + 7 graden!

waarom staan paarden nu buiten met een deken? :roll: die zeggen toch ook niet dat ze het koud hebben?

Leuke hondjes, ook heerlijk dat ze lekker door de duinen kunnen!
Laatst bijgewerkt door Rennie89 op 21-12-11 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:02

Ja en ze hebben er ook veel last van zie ik 8)7

Leuk hoor, we hebben een chihuahua in het asiel, stiekem is die ook wel schattig :=

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:03

Leuk hoor! En heerlijk zo'n jasje! Ik weet hoe koud ze het kunnen hebben! en ze hebben genoeg bewegingsvrijheid zo ;)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:07

lifaya schreef:
eenitraM schreef:

waarom staan paarden nu buiten met een deken? :roll: die zeggen toch ook niet dat ze het koud hebben?

Leuke hondjes, ook heerlijk dat ze lekker door de duinen kunnen!

Nee zo'n hond moet zeker 4 uur uitgestapt worden doordat hij zo nat is in de vacht van het harde werken :O

_O- En ik doe mijn paard geen deken op tegen de kou, maar voor het gemak dat ik niet lang hoef uit te stappen. Vanzelfsprekend eigenlijk

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:08

een paard draagt echt niet alleen een deken omdat die moet of heeft gewerkt hoor :') zie er zat buiten lekker in de weide staan met een deken op, is dat ook vermenselijke? Of paarden die maar 1 uur hebben gewerkt die dag, die staan de hele dag op stal met een deken :+

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:25

-
Laatst bijgewerkt door eenitraM op 21-12-11 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:27

denk dat we jouw mening inmiddels wel weten ;) Dat jij iets nutteloos vind betekent niet dat dat voor andere is. ik ben geen chihuahua mens maar ik respecteer de keuze van een ander, zou jij ook eens moeten doen :) word het leven een stuk draaglijker :D

en nu gaan we weer ontopic

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:35

lifaya schreef:
denk dat we jouw mening inmiddels wel weten ;) Dat jij iets nutteloos vind betekent niet dat dat voor andere is. ik ben geen chihuahua mens maar ik respecteer de keuze van een ander, zou jij ook eens moeten doen :) word het leven een stuk draaglijker :D

en nu gaan we weer ontopic

Ik ben realistisch ingesteld. Heb een uitgesproken mening. En jij begint over het respecteren van andermans keuzes. Laat mij dan ook in me waarde ;)

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 12:39

eenitraM :

jezus hee,.. als je dit niets vind hou je mening gewoon voor je en vermijd dit topic,
zelf heb je geen kleine honden zeker??
ze lopen normaal gesproken zonder jas! maar denk is na hou hard het aan het strand waait...
en zie je dat ze ongelukkig zijn?? zie je dat ze pal naast me lopen en direckt naar huis willen? zie je hondjes die niet willen rennen.
sorry hoor maar ik zie hier vrolijke hondjes die rennen als gekken en die blij zijn met hun jasje aan tegen de harde wind op het strand!!

voor de rest bedankt voor het "öpkomen"
ze zijn zo happy als ze op het strand zijn, doe dit op ze minst 2a3x in de week, vinden ze zo lekker alleen die wind en zonder jasje niets, dus dan hun jasje maar aan...
en sorry maar geef liever geld uit aan mn dieren als aan een zwerver die er bier voor koopt ( 9 van de 10! )
moet die zwerver maar wat maken van zn leven, me honden kunnen niet werken voor wat ze willen hebben.

iilovemc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:42

Wat lief <3 ben vooral helemaal verliefd op de huskykleurige! Echt zo schattig zijn ze <3

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:51

A_man schreef:
eenitraM :

jezus hee,.. als je dit niets vind hou je mening gewoon voor je en vermijd dit topic,
ze lopen normaal gesproken zonder jas! maar denk is na hou hard het aan het strand waait...
en zie je dat ze ongelukkig zijn?? zie je dat ze pal naast me lopen en direckt naar huis willen? zie je hondjes die niet willen rennen.
sorry hoor maar ik zie hier vrolijke hondjes die rennen als gekken en die blij zijn met hun jasje aan tegen de harde wind op het strand!!

ze zijn zo happy als ze op het strand zijn, doe dit op ze minst 2a3x in de week, vinden ze zo lekker alleen die wind en zonder jasje niets, dus dan hun jasje maar aan...
en sorry maar geef liever geld uit aan mn dieren als aan een zwerver die er bier voor koopt ( 9 van de 10! )
moet die zwerver maar wat maken van zn leven, me honden kunnen niet werken voor wat ze willen hebben.

Jezus heeft er in dit geval niets mee te maken. Ik heb een kleine hond. En een grote. En dan ga ik ook nog het ras vertellen ; een Jack en een Lab. Maar de afmeting heeft niets met de weerstand van het beest te maken. Ik zeg ook helemaal niet dat ze er ongelukkig uitzien hoor! Heb je mij dat zien schrijven? En het is heel makkelijk om mensen over 1 kam te scheren. Waar is je kerstgevoel? Iig, succes met de schatjes! Morgen hoeven ze geen jasje aan, want het wordt + 10 graden.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:55

Jasje of niet, die 2 vermaken zich wel!

xMalouu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:00

Haha leuke foto's :)
Het is je eigen keus of je die jasjes aan wilt doen, maar die beesten kunnen wel tegen een stootje ;)
Ik zou wel een beetje opletten dat je de jassen niet al te snel aandoet want het is nu nog wel aardig 'warm'.
Want als het écht koud wordt hebben ze niet zo veel meer aan die jassen.. (Dit is alleen een tip :) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:01

eenitraM schreef:
A_man schreef:
eenitraM :

Jezus heeft er in dit geval niets mee te maken. Ik heb een kleine hond. En een grote. En dan ga ik ook nog het ras vertellen ; een Jack en een Lab. Maar de afmeting heeft niets met de weerstand van het beest te maken. Ik zeg ook helemaal niet dat ze er ongelukkig uitzien hoor! Heb je mij dat zien schrijven? En het is heel makkelijk om mensen over 1 kam te scheren. Waar is je kerstgevoel? Iig, succes met de schatjes! Morgen hoeven ze geen jasje aan, want het wordt + 10 graden.

Ookal wil ts ze 20 jassen aantrekken daar heb JIJ niks mee nodig, Eerst ff eigen padje schoonvegen voordat je aan die van een ander begint!

Ennuhh waaar is jou KERSTGEVOEL dan?
Whahaha :evaw:

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:02

xMalouu schreef:
Haha leuke foto's :)
Het is je eigen keus of je die jasjes aan wilt doen, maar die beesten kunnen wel tegen een stootje ;)
Ik zou wel een beetje opletten dat je de jassen niet al te snel aandoet want het is nu nog wel aardig 'warm'.
Want als het écht koud wordt hebben ze niet zo veel meer aan die jassen.. (Dit is alleen een tip :) )

Hier ga ik in mee :j Is net als bij mensen trouwens.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:07

Leuke foto's Ts., je hondjes bewegen er makkelijk mee... als ik de foto's zo zie vinden ze het heerlijk.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:07

Wat leuk die jasjes :) Erg leuke foto's ook!

Arabische

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:13

eenitraM schreef:

Jij hebt hier in dit geval ook niks mee te maken! Als je opmerkingen wilt maken over wat je wel of niet van honden in een jasje vind ga je maar lekker naar dit topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=73&t=1364465
Super leuke jasjes hoor! En wat zijn ze lekker aan het rennen en spelen met elkaar hihi super leuk :D

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:13

Wat een super mooie hondjes én jasjes! Kan me heel goed voorstellen dat ze het koud hebben, ook al is het +10 graden: wind kan het onaangenaam maken -> gevoelstemperatuur :)*

De husky kleur is erg apart zeg, prachtig!

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-11 13:15

ik zou graag willen dat je uit mijn topic verwijdert.
ik heb genoeg kennis om te weten wat goed en slecht voor ze zijn.

dat ze een jasje aan hebben met 7graden moet je ook nagaan wat de gevoelstemp. is??
hoe hard waaid het op het strand..
en we hebben thuis nog een cairn terrier deze heeft NOOIT een jas aan.
deze wegen 2kilo dus hou alstjeblieft op met heilig boontje te spelen, word zo boos mensen die direckt hun mening en antwoord klaar hebben,
als ze geen jas aan hebben: mevrouw hebben ze het niet koud
als ze wel jas aanhebben: ah bah !!
kom op hee laat iedereen in hun waarde en ik zie hier geen ongelukkige honden dus is dit toch nutteloos??

Voor de rest:

het is niet dat mijn honden als ze buiten komen jasjes aankrijgen
dit is alleen als het : Regent, HEEL hard waaid of extreem koud is !
oke het is misschien nog niet "koud" maar het gevoelstemp. door de wind is echt wel lager.. ik ben juist niet van oh een briesje jasje aan.
als het in de stad waaid (zoals gister ) waaid het op het strand 10x erger ( kijk maar naar noa der oren op de 1na laatste foto )
ik heb liever dat ze hun vermaken met jasje aan dan dat ze graag snel naar huis willen zonder jasje aan ( wat ik paar keer ervoor heb meegemaakt! )

kwpener

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:20

leuke hondjes hoor echt super schattig <3
en geschoren paarden doe je een deken op niet geschoren paarden niet
een hond met een langharige vacht hoeft ook geen deken maar honden met kortharige vacht ( chihuahua's dus ) hebben het sneller koud dus doe je die dan ook een deken op :)*