Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Je ruikt niets, en schept alle viezigheid er zo uit. Voor zo'n doos betaal ik dacht ik zo rond de 2.55. Ik weet alleen niet precies hoeveel erin zit. Ik gebruik 1,5 a 2 van deze dozen per week (2 xxl kattenbakken en 2 katten).
Dus ik verbruik nu wel meer dan voor deze meneer bij me kwam wonen, en ik nog een andere poezel rond had lopen (die ik helaas moest laten inslapen).
) bokster die vind dat ik mijn kat naar de dierenarts moet brengen om binnenstebuiten te laten keren --> deze kat is hond-formaat, super actief met spelen en eet en drinkt gewoon meer dan een gemiddelde kat van gemiddelde grootte. Dus komt er ook meer uit. Kat is echt wel gezond, is allang nagekeken (bij aanschaf, verplicht) en is net als sommige paarden, ook nog eens viespeuk. Houdt ervan om in de bak te spelen, door de bak heen te racen als ze tikkertje spelen (van beide bakken ligt de kap in de kelder, kat is te groot en kan alleen op een open bak) en om de gritjes lekker mee het hele huis door te schoppen. Nette klonten worden zo weer uit elkaar gegooid en gemixt met schoon grit. Wat ik er dus vervolgens allemaal uit haal (ook het schone wat erdoorheen zit dan), want de bakken zijn open en ik wil geen stinkende bakken.
overal verkrijgbaar, handig hoor met die wieltjes eronder, deksel eraf, gritt erin en klaar is kees!