Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
aerdenhout1 schreef:Ik zou toch even een SO proberen! Voor zo'n jonge hond is dit niet normaal!
En dit is duidelijk geen gezonde hond natuurlijk!!
Bel anders gewoon je eigen dierenarts... ik neem aan dat die een nr heeft voor spoedgevallen?
Leg uit wat er aan de hand is en wat je hier mee moet doen.
Vaak zit er dan sowieso een vervanger van je eigen dierenarts en heb je meteen je SO!
Bassenqua schreef:Dat je hond niet gezond is mag duidelijk zijn, zoals je zelf al zegt 2x ziek in 2 weken tijd! ik vind de combi van temp en diarre en niet willen eten op een leeftijd van 1.5 jaar toch wel reden om direct actie te ondernemen, juist ook omdat je weet dat dit niet van zelf over gaat, ik verwacht dat je aan mag nemen dat je nog met hetzelfde probleem te maken hebt als 2 weken terug, waarschijnlijk zijn de symptomen onder drukt door de medicatie maar heeft het nog gesluimerd. Ik moet zeggen dat ik een kuur van 9 dagen ook kort vindt. Mag ik vragen wat voor medicatie hij heeft gehad?
aerdenhout1 schreef:second opinion... en dat schrijf ik vast niet goed! En als jou dierenarts jou verteld dat hij in een uitstekende gezondheid verkeerd,,, wat doe je dan bij de dierenarts? Duidelijk niet in jou geval, want je komt er met problemen v.w zijn temperatuur en eetlust,
Wil niet zeggen dat je hond verder in goede conditie is, maar als jij bij de dierenarts bent heb je meestal wel een probleem..... toch??
Fleurr_ schreef:Ik hoop dat de temp weer wat afzakt. Maar ik vind 39 toch behoorlijk hoog en het is slecht voor het lichaam als die lichaamstemperatuur zo hoog blijft.
Alles wat afwijkt van normaal; bijv de hele dag in de bench ipv op de bank, niet eten; wijst er mi op dat je hond zich niet oke voelt. Je kunt beter nu bellen dan vanavond laat nog.
Beterschap voor 'm.
Zegt in mijn ogen ook wel het één en ander over de kliniek, volgens mij is dit wettelijk ook niet toe gestaan.
ben benieuwd.
nu ons eigen.