Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_San87_ schreef:Als je je best wilt doen dan koop je een gróót aquarium met een filter en zuurstofpomp, een goede bodem, plantjes en nog wat goudvissen.
) heeft de vis jaren geleefd..Anoniem schreef:_San87_ schreef:Als je je best wilt doen dan koop je een gróót aquarium met een filter en zuurstofpomp, een goede bodem, plantjes en nog wat goudvissen.
Als of hij daar nu per direct beter van zou worden..
Ik zou even afwachten of hij weer beter word, En daarna pas, de juiste benodigd heden kopen..
Want het is allemaal nogal een aanschaf, voor een dier dat je niet wilde hebben. (en waarvan de kans zeer aanwezig is dat hij over een uur dood is..)
_San87_ schreef:Anoniem schreef:Als of hij daar nu per direct beter van zou worden..
Ik zou even afwachten of hij weer beter word, En daarna pas, de juiste benodigd heden kopen..
Want het is allemaal nogal een aanschaf, voor een dier dat je niet wilde hebben. (en waarvan de kans zeer aanwezig is dat hij over een uur dood is..)
Per direct is er weinig tot niks dat je kan doen. Voor de langere tijd wel.
Als je het dier niet wilt, dan er een ander baasje voor zoeken.

Fleur_V schreef:Wat ik raar vindt is dus dat alles wat de "dierenzaakman" zei niet blijkt te kloppen.
Ik heb hem over pomp, vriendjes, grootte van de kom, voer etc advies gevraagd.
Een pomp was niet nodig, vriendjes al helemaal niet en de bak zou groot genoeg zijn.
Dit betekent dus dat er een ondeskundig persoon daar staat?
edit: Ik zie dat meerdere mensen hier nu wat van gezegd hebben.
Het is inderdaad kraanwater wat ik gebruikt heb.
Kan ik even afwachten met die pomp? Totdat ik weet of het goed komt, of is dat nu prioriteit?
.
.
.
.