Uiteraard ga ik kijken wat er aan de hand is, komt mijn vriend opeens met een kip aanlopen
die verwond is aan haar hoofd. De kip was blijkbaar ontsnapt en mijn hond heeft er naar gebeten
(bij nader inzien eer eens snel 'gepitst' dan echt gebeten, anders was de kip dood geweest).
Even de wonde geïnspecteerd en het zag er wel lelijk uit. DA gebeld voor advies en ik mocht meteen
langskomen. Dus met kippie naar de spoedafdeling van de dierenkliniek. Er zaten net mensen met een
hond en die keken ons al raar aan

Ik was bang dat het recht door de schedel ofzo was, maar volgens de DA was het gelukkig enkel het vel
dat kapot getrokken was door één tand. Dus onze kip is nu achtergebleven bij de DA. De wonde wordt schoongemaakt
en gehecht. Morgen mogen we haar weer ophalen en naar alle waarschijnlijkheid komt het weer helemaal goed.
Kipje zal wel behoorlijk geschrokken zijn (en ik ook), maar ze was nog wel goed alert.
Dus duimen maar dat kippie de nacht goed doorkomt
Bedankt voor het lezen!
Mijn t-shirt hing onder het bloed. En mijn auto hangt langs de binnenkant ook vol spetters omdat kiplief
Lol, nee hoor!

. Onder het bloed en helemaal in elkaar gedoken. Gauw na huis gehaald in een hokje en hij kwam er weer boven op