Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zéker niet tussen je tenen.
keona schreef:ik zou eerst eens kijken of jou dierenarts verdeler van de hills brokken is,want dan is het nog al logische dat z4e jou deze voor schrijven,wil je brok blijven geven zou ik zeker kijken naar orijen is deze te prijzig,dan taste of the wild of acana.
ook zou je eens kunnen kijken naar kvv kip compleet/of vis compleet(dit zijn de meeste die het goed doen bij allergien,ook als je voor brok kijkt zou je het beste vis/of kip kunnen gaan proberen
fargo schreef:keona schreef:ik zou eerst eens kijken of jou dierenarts verdeler van de hills brokken is,want dan is het nog al logische dat z4e jou deze voor schrijven,wil je brok blijven geven zou ik zeker kijken naar orijen is deze te prijzig,dan taste of the wild of acana.
ook zou je eens kunnen kijken naar kvv kip compleet/of vis compleet(dit zijn de meeste die het goed doen bij allergien,ook als je voor brok kijkt zou je het beste vis/of kip kunnen gaan proberen
Wat een kul, een dierenarts heeft geen belangen in een fabriek ofzo. Een dierenarts zet producten neer waarvan hij in de werking en samenstelling gelooft. Hills wordt ook ontwikkeld in samenwerking met veel dierenartsen.
ZD is inderdaad het Hills product dat wordt gegeven aan dieren met een voedselallergie. Mijn buurvrouw op stal is het juist vorige week gaan geven aan haar poes die helemaal gek wordt van jeuk en stress door ander voer. Bij haar poes gaat het aanslaan, ze geeft niet over, is veel rustiger en de irritatieplekken die zij op haar huid/vacht had worden minder.
).
(vriend van hem heeft een eigen dierenspeciaalzaak waar ook een dierenarts een aantal uren per week aanwezig is en waar je dus 'dierenartsvoer' kunt halen).keona schreef:[/quote]als jij dat vind dan is dat zo,ik vind dat dierenartsen je altijd proberen te verkopen wat hun in hun assortiment hebben,en ja daar verdienen ze aan.en of jij het kul vind of niet ik schrijf wat ik vind en wat ik ervaar,dat jij zweert bij hills las ik net al in een ander topic,ik zweer nergens bij want geef verschillende tips en merken die deze kat misschien kunnen helpen,ik vind dat ieder mens moet doen wat goed is voor haar beestje,en daar baseer ik mijn tips op
Quote Keona ik zou eerst eens kijken of jou dierenarts verdeler van de hills brokken is,want dan is het nog al logische dat z4e jou deze voor schrijven,wil je brok blijven geven zou ik zeker kijken naar orijen is deze te prijzig,dan taste of the wild of acana.
/quote fargo
Wat een kul, een dierenarts heeft geen belangen in een fabriek ofzo. Een dierenarts zet producten neer waarvan hij in de werking en samenstelling gelooft. Hills wordt ook ontwikkeld in samenwerking met veel dierenartsen.
ZD is inderdaad het Hills product dat wordt gegeven aan dieren met een voedselallergie. Mijn buurvrouw op stal is het juist vorige week gaan geven aan haar poes die helemaal gek wordt van jeuk en stress door ander voer. Bij haar poes gaat het aanslaan, ze geeft niet over, is veel rustiger en de irritatieplekken die zij op haar huid/vacht had worden minder./quote