Beesten op bed...am I weird?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaLala

Beesten op bed...am I weird?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 14:07

Was toch benieuwd hoe het er bij jullie thuis aan toe gaat.
Ik woon op kamers, en slaap dus sowieso in dezelfde ruimte als mijn kat en Chihuahua.
Vind het ook gezellig als ze bij mij op bed liggen 's nachts!
Niet in bed, en heb expres een sprei er op zodat m'n beddengoed niet behaard word.
Maar mijn vriendje denkt daar anders over en vind het smerig en weet ik wat.

Krijg er veel commentaar op van hem :7
Vroeg me af, ben ik nou zo raar, of.....

Pluttersput

Re: Beesten op bed...am I weird?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:09

Ik had zelf ook mijn hondje altijd in bed. Echt onder de dekens ook.
Vriendlief vond dat echter niet prettig, en we hebben het compromis gemaakt dat hij wel op bed mag, maar alleen óp het dekbed, niet er onder.

Je bent niet raar hoor, maar niet iedereen is hetzelfde :) Hangt er maar net vanaf wat je gewend bent.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:10

vroeger had ik ook 4 katten en een hond op bed :D :D

maar mijn huidige vriend heeft echt last van al die extra huidschilfers die van de beesten afkomen.
dus slaapt alles beneden en op zolder zit de slaapkamerdeur dicht.
moet wel zeggen dat het inderdaad wel schoner is :j

Coconut

Ik vind het ook heel erg smerig. Ik woon ook op kamers en heb een huisgenootje gehad die haar kat door het huis liet rondlopen. Hoefde maar even mijn kamer open te laten staan en die kat lag op mijn bed. Gatsie!

Nee, persoonlijk vind ik katten best wel leuk :) Heb er echt geen hekel aan, maar niet in de slaapkamer! Kan je vriendje heel goed begrijpen dat hij het onhygiënisch vindt.

Aprils_joke

bij mij liggen ze ook OP bed hoor , ik zie het probleem niet zo .
zeg maar tegen je vriend dat hij een zeur is :')

Eva_Arno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:11

Nouja ik weet niet of het ''raar'' is want er zijn echt veel mensen wat dat doen.

Maar ik vind het onhygiënisch en zou sowieso geen dieren nemen als ik zelf maar 1 kamer ter beschikking heb. Hebben toch wat meer ruimte en beweging nodig, helemaal een kat :)

En no way dat huisdieren op de slaapkamer komen. Dat vind ik niet fris en daar horen ze niet.
Dus ik geef je vriendje meer dan gelijk :j ik kroop er niet bij :=

Maar weet zeker dat hier heel veel meningen over zijn :)

amyz

Hier ook geen beesten op bed hoor :n Mn vorige hondje mocht dan af en toe op mn kamer bij me als mn ouders een weekendje weg waren en een doodenkele keer op bed, maar das op 1 hand te tellen. Haar laatste nacht mocht ze (natuurlijk!) wel op bed slapen :)
Maar buiten dat, nee. Beesten hebben 4 pootjes en die horen op de grond heb ik altijd geleerd :D Ben daar wel iets milder in dan mn ouders maar ik houd er niet zo van...

Wellicht zou het met een kat anders zijn, maar we hebben al jaren geen kat meer dus lastig te beoordelen :)

mika11

Mijn hondje (is ook maar klein) en de katten liggen ook op bed.
Net als bij jou op een deken die op het beddengoed ligt.
Ze komen nooit onder de dekens, want dat wil ik niet.
Laatst bijgewerkt door mika11 op 05-12-11 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:12

Nouja, raar wil ik niet zeggen hoor, mijn hond slaapt ook bij mij op bed (en als het even kan helemaal tegen me aan geplakt, wel óp de dekens en er niet onder) en als zn zusje bij ons logeert mag ze er ook gewoon bij :) Maar je vriend vind ik ook niet raar hoor, je moet er wel zin in hebben haha :P Als ik tegen mijn ma vertel dat Ol bij ons in bed ligt gruwelt ze ook :P

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:13

Wij hebben nu alleen nog een hond in huis, maar die ligt ook op de bank, in de stoel en bij mijn moeder in bed. Toen onze kat nog leefde lag die altijd bij mij in bed. Ontzettend gezellig!

Tamadine

Mijn katten liggen ook bij mij op bed.
1tje ligt achteraan bij het voeten einde en de ander ligt vaak bij mij... Heerlijk vind ik dat...

Sabinee__

Er zijn ook wel meerdere topics hierover geweest..

Abracadabra9

Mijn vriend woont nog thuis en daar slaapt de kleine hond ook soms bij hem op/in bed. Hond stinkt niet oid en is best een leuk beest, maar ik vind het echt goor dat ik er dan nog in moet slapen, onhygienisch ..

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:14

Hier is de slaapkamer verboden toegang voor alle dieren, de hond heeft zijn eigen bank(met plaid erover) of zijn mand, de katten kun hangmatje,stoel of andere bank.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:14

hier slapen 5 honden op bed :j

heerlijk zou niet zonder ze willen slapen,denk eerder dat vriendje dan een eigen kamer krijgt als dat mijn honden verhuizen :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:15

Op zich is het niet heel raar hoor ;) jij en kinderen/ouders/broers/zussen hebben toch ook allemaal een eigen bed, dus het is niet meer dan normaal dat katten en honden dat ook hebben vind ik :)
Mijn katje slaapt wel bij mij als ik bij mijn ouders ben, maar dat is meer omdat die kamer nogal koud is en ik het dan toch niet zo leuk vind voor haar als ze in de koude vensterbank moet. Oh en zo vaak ben ik er niet, die ene keer kan het wel :)
ze ligt dan ook vaak onder de dekens, om de praktische reden dat ik me dan om kan draaien zonder dat het deken gelijk helemaal van me af getrokken wordt

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:16

De meeste honden en katten vinden het wel heerlijk als ze bij je op bed mogen slapen, volgens mij :')

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:17

Ik heb een studio gehad waar dus mijn woonkamer ook mijn slaapkamer was. Mijn twee katten lagen dus ook op bed. Nu niet meer en is het verboden terrein, alhoewel ze zelf de deur open maken als wij niet thuis zijn en alsnog op bed gaan liggen..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:17

Ja, maar eigenlijk is het niet hun plek. Maar dat is een ander topic :)

Ik moet er trouwens ook niet aan denken dat de hond van mijn vriend in bed zou slapen. Dat beest verliest een tapijt aan haar per dag :')

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:19

Mijn katten slapen ook altijd mij :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:21

Onze katten slapen ook lekker op of in bed. Moet wel zeggen dat ze bij ons niet buiten komen. Als ze wel buiten zouden komen zou ik het niet willen... Ik vind het heerlijk als ze zo lekker tegen je aan komen ploffen en beginnen te spinnen. Ik mis ze echt als ze beneden blijven slapen!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-11 14:23

wopkelover schreef:
bij mij liggen ze ook OP bed hoor , ik zie het probleem niet zo .
zeg maar tegen je vriend dat hij een zeur is :')

I did! Maar hij is ook niet met beesten opgegroeid, scheelt wellicht ook.
Plus hij is erg Christelijk en ziet ze toch wel als eh, minderwaardig ofzo.
Althans, volgens hem hebben dieren geen ziel, geen emotie.
(God, why am I even still with him?!)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:23

Mijn dieren mogen niet in de slaapkamer komen, omdat ik dat inderdaad niet fijn vind met al die haren. Ik lig graag in een haarloosbed te slapen. Mijn dieren hebben een grote krabpaal met ligplekken en een mand om te slapen. Komen dus niks te kort :)

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:24

1 van mijn katten slaapt ook altijd bij mij op bed, meestal midden op het bed zodat ik uiteidenlijk in het buitenste hoekje beland haha. :D
En als mijn vriend komt slapen ligt ze soms ook gewoon op bed, hij vind t niet erg. (en al vond ie het wel erg, ging hij maar in het mandje ipv de kat haha. }:) )

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-11 14:24

BarbaLala schreef:
Althans, volgens hem hebben dieren geen ziel, geen emotie.

Daar ben ik het niet mee eens met je vriend. Dieren hebben zeker wel een ziel en emotie, maar honden en katten hebben wel andere emoties dan wij mensen. Dat dan weer wel :D