Hoi allemaal. Zoals de titel al zegt doe mijn cavia raar. Ze zit bij twee konijnen in het hok. Bij één van de twee duwt ze steeds (nou ja, niet continue) haar kopje in de vacht en trekt daar zomaar een bos haren en uit en dat gaat ze die smakelijk opeten!
Wat is dat? Weten jullie het?Ik hoop van wel! Ik denk eerlijk gezegd dat het niets ernstigs is, want ze is nog niet ziek geworden (ook al doet ze het al wel heel lang) maar ik wil toch wel weten waarom ze dat doet.
Heel erg bedankt!
Doei!!!

Ook doet ze het niet vanwege dominantie probleem want ze is zelf dominant genoeg! als een van de konijnen iets doet waar zij geen zin in heeft, bijt ze ze gewoon in de neus!!
ook hebben ze geen tekort aan voeding. altijd hebben ze te eten. hooi en brokken en water. en ook vitamine c. dan doet ze het gewoon zomaar. 
als de cavia dan de ene kant optrekt, trekt het konijn de andere kant op zodat de haren er nog sneller uit gaan!. die cavia doet dan zo dom! duwt z'n kopje in de vacht, zet zijn pootje tegen de huid en.... 'Trekken maar !!!!'
Echt geniaal!