tot ooit mijn allerliefste maatje !!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

melissa256

tot ooit mijn allerliefste maatje !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-11 18:39

Ik weet niet of dat het hier mag staan.

Mijn allerliefste trouwste maatje zal zo om half 6 ingeslapen worden. Hij heeft zeer waarschijnlijk een tumor in zijn hoofd, wat zijn gedrag heeft verergert. Hij had altijd wel dat hij je soms beet als je weg wilde gaan, wij dachten dat dit te maken had met verlatingsangst omdat hij anders nooit bijt. Zaterdag viel hij opeens me vader aan zonder reden waardoor me vader bang voor hem is geworden. Toen heeft me moeder de dierenarts gebelt en die wilde Armani toch even zien en toen zijn we er achter gekomen dat hij zeer waarschijnlijk een hersentumor heeft. Dus hebben we de keuze gemaakt hem in te slapen. Nouja me ouders hebben dat gedaan. Ik hoorde pas om een uur of 3 pas dat ze hem gingen inslapen vandaag. Ik ben er echt helemaal kapot van. Ik ben ook niet meegegaan omdat ik dat niet aankan. Ik kan het nu al bijna niet aan, ik zit heel de tijd al te huilen. Elke keer als ik naar hem kijk dan lijkt het net ofdat de grond onder mijn voeten verdwijnt. Ik kon lezen en schrijven met hem. Ik ga hem zo ontzettend missen !! Dag lief maatje van me ik zal je nooit vergeten jij het mooiste sterretje wat aan de hemel zal verschijnen !! je bent en blijft heel diep in mijn hart niemand die jou er daar ooit nog uit krijgt !!! *17-06-2008- 28-22-2011* rust zacht mijn lieve rouwe 4voeter ik zal altijd van je blijven houden !!!

Renee1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:54

Ik wens je heel veel sterkte met het verlies! :(:)
Zo'n jong beestje! ik heb respect voor je dat je besloten hebt om niet mee te gaan.
Het was vast geen makkelijke beslissing! ik zou het perse willen zijn mocht het bij mijn oude (25) zover zijn!

Maar dit is een juiste beslissing, want een hersen tumor is niet niks!

melissa256

Re: tot ooit mijn allerliefste maatje !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-11 19:21

ja aan de ene kant had ik er ook wel bij willen zijn maar toen hij nog rond liep in de kamer zakte ik al door mijn benen heen dus kon het echt niet aan om erbij te zijn. maar ik heb wel heel goed afscheid van hem kunnen nemen. het ergste is gewoon dat je een "gezonde" hond moet laten gaan en vooral dat je hem geboren hebt zien worden want het was een pup van onze andere hond.

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 19:23

Och, wat erg -O-

Het is altijd moeilijk om een dier te verliezen, waar je zo aan gehecht bent.
Heel veel sterkte, hoor!

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-11 20:02

ja dat is het zeker !! dank je wel

Heleennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 20:06

Heel veel sterkte joh ! :\

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 22:00

Heel veel sterkte.. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 23:53

Veel sterkte Y;(

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 00:36

dankjewel !!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 10:56

Gaat het nou om een hond ??? in elk geval sterkte...

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 11:15

ja het is een hond maar dat maakt toch niet uit?!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 11:18

Nee natuurlijk niet, ik vroeg het me alleen af...rustig maar...

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 13:04

ik bedoelde het ook niet bot hoor sorry als dat zo overkwam !! ik had het meer of dit hier mag staan ofdat dit alleen voor paarden was.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 13:20

Omdat IM specifiek voor paarden is verplaats ik deze naar BB

TS, heel veel sterkte met het verlies :(:)

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 14:57

dankjewel !!

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 15:02

heel veel sterkte met het verlies van je maatje,
:(:)

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 15:37

dankjewel !!

het gaat nu weer wat beter met me ik heb 2 dagen alleen maar lopen huilen. Ik voel me ook niet echt heel erg lekker in me vel zitten maar dat is logisch. Gisteren heb ik een paar mooie voorbeelden gezien voor een tattoo, want ik vind dat hij het verdient !! Ook ga ik een hoekje in mijn kamer maken met een foto, een kaarsje en zijn halsbanden waaronder zijn allereerste halsbandje. Ik denk dat we het er zo moeilijk mee hebben omdat we hem zelf gefokt hebben, we hebben gezien hoe hij geboren is en hoe die was als puppy en omdat je niet aan hem zag dat hij ziek was, bij onze vorige hond die we in moesten laten slapen heb ik er ook wel verdriet ban gehad, maar dat was op het moment dat hij ingeslapen werd en daarna toen ik moest vertellen dat hij was ingeslapen. Maar aan hem zag je gewoon dat hij ziek was en het de beste optie was, dat was het voor armani ook wel maar je zag niet aan hem dat hij een hersentumor had.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 16:20

Ik weet hoe je je voelt wij hebben noodgedwongen ook 1 van onze schatten in laten slapen is elke dag nog moeilijk.
Ook omdat zo als je zegt je niet zag hoeveel pijn hij had en hoe ziek hij was hij leek altijd vrolijk.

ik vind een tattoo een mooi gebaar :J

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 16:29

Seven schreef:
Ik weet hoe je je voelt wij hebben noodgedwongen ook 1 van onze schatten in laten slapen is elke dag nog moeilijk.
Ook omdat zo als je zegt je niet zag hoeveel pijn hij had en hoe ziek hij was hij leek altijd vrolijk.

ik vind een tattoo een mooi gebaar :J

ik zit nu ook al een paar dagen bij me vriend omdat ik niet naar huis durf omdat dat dan gelijk zo definitief is, ik heb op de dag zelf wel goed afscheid kunnen nemen van hem, heb echt mega veel likken over me gezicht gehad en heel veel met hem gekroeld, vlak voordat me ouders met hem naar de dierenarts zijn gegaan ben ik toen naar boven gegaan en ben daar blijven zitten totdat mijn vriend me kwam halen omdat ik niet thuis wilde zijn toen mijn ouders zonder hem thuiskwamen, dat kon ik echt niet aan. ik kan er nu over praten zonder gelijk te gaan huilen.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 22:22

Meid, vreselijk is het he blijf je de fijne momenten herinneren hij leeft voort in je hart :j Praat over hem met je ouders en vriend, de grappige dingen die hij deed etc in het begin is het pijnlijk maar het wordt beter.

Nogmaals heel veel sterkte ook aan je ouders etc

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-11 22:31

dankjewel !! ja hij blijft zeker voor altijd in me hart zitten !! en zal hem nooit vergeten !!

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-11 01:17

vannacht zat ik er even doorheen. 2 dagen nadat mijn lieve maatje is ingeslapen, kregen mijn vriend en ik te horen dat mijn vriend zijn oma was overleden. Gisteren hadden we de crematie van zijn oma en wat was dat mooi !! ik heb het toen natuurlijk ook niet droog gehouden. Ik kon haar niet zo heel erg goed maar kwam echt heel hard aan allemaal. dus toen ik op bed lag en een foto van armani zag gingen de tranen over me wangen en ook echt zo erg dat ik op een gegeven moment echt diep moest gaan ademhalen om weer een beetje rustiger te worden. ik kan er nu wel al over praten zonder gelijk vol te schieten met mijn vriend en zijn familie, maar met mijn ouders lukt dat niet. het lijkt wel ofdat ze niet begrijpen dat ik er zoveel verdriet van heb gehad en nu ook nog heb. het lijkt ook wel alsof het hun niks doet meer. ze hebben het er alleen nog over van ja nu is het lekker rustig in huis wat mij zoveel pijn doet !! Maar ik weet ook wel dat ze veel van hem gehouden hebben ze staan er alleen niet echt bij stil dat ik het er nog moeilijk mee kan hebben.

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 18:15

ik dacht dat ik al een beetje over mijn verdriet heem was, maar loop nu al 2 dagen alleen maar te huilen. Ik mis hem echt heel erg !! ik voel me zo klote en er is gewoon niemand die mij troost. ik kan het ook gewoon niet nog verwerken.

Langcara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 18:26

Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen als zo'n heftig verdriet in een paar dagen tijd over zou moeten zijn. De dood van je hond kan er heel hard inhakken. Bij mij duurt het meer als een half jaar om er overheen te komen en de pijn van het gebeuren blijft altijd vers in mijn geheugen. Een hond is bij mij gewoon een familielid.

Je zult afleiding moeten zoeken. Heel veel sterkte met het verlies.

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 18:49

Langcara schreef:
Ik ben bang dat ik je moet teleurstellen als zo'n heftig verdriet in een paar dagen tijd over zou moeten zijn. De dood van je hond kan er heel hard inhakken. Bij mij duurt het meer als een half jaar om er overheen te komen en de pijn van het gebeuren blijft altijd vers in mijn geheugen. Een hond is bij mij gewoon een familielid.

Je zult afleiding moeten zoeken. Heel veel sterkte met het verlies.

ik bedoelde eigenlijk dat het verdriet alleen maar heftiger wordt, ik had een paar dagen na hij ingeslapen was niet echt "last" van verdriet maar nu elke keer als ik een foto zie of er over praat dan stromen de tranen over me wangen. ik weet dat de verdriet moet slijten maar het wordt alleen maar erger, misschien komt dat wel omdat ik met niemand over deze gevoelens kan praten en niemand me meer troost als ik huil.