Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maartje1990 schreef:het gaat niet echt er om dat jij voor die 2 hondjes kiest, want stel dat hij bijvoorbeeld echt onzettend allergisch was, is dat natuurlijk een ander verhaal. Maar het feit dat hij je voor die keuze zet lijkt mij al een reden om dan te zeggen dat je voor je honden kiest (je snapt wat ik bedoel?). Want dát is het probleem, dat hij je voor die keuze zet, niet de keus tussen hem en die hondjes.
@ romulus: die site werkt/bestaat niet?
wel tof vinden overigens
Steentje schreef:Hij zegt dat het een aanslag op onze relatie is, omdat we elkaar een heeeeeel stuk minder gaan zien nu, omdat hij geen zin en geld heeft om continu naar mij te komen.
Hij zegt letterlijk dat ik een domme zet heb gemaakt, en niet naar de gevolgen heb gekeken.
.
. MamboBeach schreef:Zeg maar tegen hem dat honden trouwer zijn dan de mens.
Briljant MB. En idd zo waar. Steentje schreef:Hij zegt dat het een aanslag op onze relatie is, omdat we elkaar een heeeeeel stuk minder gaan zien nu, omdat hij geen zin en geld heeft om continu naar mij te komen
ermee. 

Steentje schreef:Hij zegt dat het een aanslag op onze relatie is, omdat we elkaar een heeeeeel stuk minder gaan zien nu, omdat hij geen zin en geld heeft om continu naar mij te komen.
Hij zegt letterlijk dat ik een domme zet heb gemaakt, en niet naar de gevolgen heb gekeken.