Ik vroeg al heel lang om een poes. Het antwoord was altijd nee.
Net hetzelfde voor een hond of ander dier. (Ik wil niets anders dan een dier, ik ben dierenverslaafd..
)Vandaag op mijn verjaardag kreeg ik echter een "tegoedbon voor poes naar keuze"!!
Super! Natuurlijk had ik al wat research gedaan naar mijn favoriete katten: britse korthaar en heilige birmaan. Maar dan stelt er zich een probleem voor.
- Onze andere kat (gecastreerde kater) heeft het ten eerste al niet gesteld op vreemde of nieuwe katten.
- Het kitten zou, behalve als ik het binnen neem, in de garage moetten zitten net als onze andere kat want mijn mama wilt geen kat in huis.
- Die twee rassen zijn ook al geen buitenkatten maar meer binnenkatten en dat wil mijn mama niet + ze zijn erg duur.
Ik wou ook erg graag een tamme rat, en als ik zo kijk naar hoe het poesje zou leven, vind ik het eigelijk niet zo het beste voor een poesje, en denk ik dat ik misschien beter een ratje zou nemen.
Ik vind het wel jammer dat ik na zolang zagen eindelijk een poes zou kunnen nemen, maar nu begin te twijfelen. Ik zou heel graag een poesje hebben maar wat vinden jullie??