Nederlandse Cesar Milan??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

briitje

Nederlandse Cesar Milan??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 00:06

Jaa! Ik ben groot Cesar Milan fan :o! Heb respect ervoor hoe hij sommige dingen bereikt, en vind het dan ook zeer jammer dat hij niet in NL cursussen of bijeenkomingen geeft.

Dus mijn vraag: Is er in NL een gedragstrainer (mag ik hem zo noemen :z?) die het zelfde werkt en het zelfde beeld heeft als Cesar.
Mensen hier ervaring mee? Ben zeer benieuwd! :Y)

Anoniem

Re: Nederlandse Cesar Milan??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 10:12

Ik vind zijn werk inderdaad ook fantastisch.
Ik denk (en hoop) dat het niet heel erg lang zal duren, voordat er een officiële "millan methode" komt.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 10:13

er zijn er een aantal geloof ik. Je kan via zijn site meer info op vragen.
En hij heeft van het jaar twee seminars gegeven in, ik geloof, het HMH!

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 10:15

Ja maar er staat geloof ik niet op zijn site, nederlandse mensen die zijn methode doen, toch ?

En met mijn hond naar hmh, mwaahhh geen goed idee :P

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 10:18

kijk eens op www.allaboutdogs.nl deze man werkt voor 95% als Cesar, is bij mijn zus en verschillende vrienden en kennisen geweest die problemen met de hond hadden en die zijn allemaal erg te spreken erover.

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 10:21

Is Martin Gaus niet een beetje te vergelijken? :o?

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 10:25

Martin Gaus staat totaal niet achter de werkwijze van Cesar, dus lijkt me niet.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 10:28

Nee MG is geheel anders... er zijn veel methodes en de meeste spreken elkaar tegen.
Het grappige met MG is dat zijn methode waar hij beroemd mee is geworden, erg veel lijkt op die van CM. Maar nu kraakt hij CM compleet af.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:02

http://www.packleader.nl

Zelf geen ervaringen mee, maar de informatie die er op de site staat spreekt me heel erg aan.
Ik vind die site allaboutdogs een beetje irritant dat het in het engels geschreven is terwijl het eigenlijk een nederlands iemand is. Doe dan alletwee de talen.

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 14:07

Volgens mij komt hij in 2012 naar Ahoy Rotterdam met een show. :)*
Kan me niet voorstellen dat er geen 'CM' cursussen in Nederland zullen gaan verschijnen.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 18:21

rissa schreef:
Volgens mij komt hij in 2012 naar Ahoy Rotterdam met een show. :)*
Kan me niet voorstellen dat er geen 'CM' cursussen in Nederland zullen gaan verschijnen.

Nee mij ook niet, dus wou weten of er mensen ervaring hadden met iemand die look a like zulke cursussen geven.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 18:23

Ik ben inderdaad ook opzoek naar een goede trainer ala Cesar Millan... Heb tot nu toe niks kunnen vinden via google.nl etc..

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 18:28

Ik ga dit even volgen,als ik met mijn doggies op cursus ga wil ik het op deze manier doen..

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 18:44

ik ga nu even een mailtje sturen naar de gene van packleader.nl

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 18:49

LecyTinker schreef:
Nee MG is geheel anders... er zijn veel methodes en de meeste spreken elkaar tegen.Ts
Het grappige met MG is dat zijn methode waar hij beroemd mee is geworden, erg veel lijkt op die van CM. Maar nu kraakt hij CM compleet af.

omdat deze methode toen die tijd gebaseerd was op het dominantie model, welke inmiddels is achterhaald. Zo ook de huidige methode van CM. Inmiddels is hij gelukkig ook wat softer worden en beloond hij meer.

Ts; kijk alsjeblieft goed uit met mensen die zich voordoen als... Vele daarvan hebben weinig ervaring en noemen zich zo omdat het klanten lokt.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 18:53

pleiada schreef:
Ik ga dit even volgen,als ik met mijn doggies op cursus ga wil ik het op deze manier doen..

Deze manier is gebaseerd op honden met gedragsproblemen :? Ik mag hopen dat er niet standaard op die manier wordt getraint!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 18:55

Nikki__ schreef:
pleiada schreef:

Deze manier is gebaseerd op honden met gedragsproblemen :? Ik mag hopen dat er niet standaard op die manier wordt getraint!

Zeg let jij wel op? ;)
Wat er aangepakt wordt is voor 90% wat de eigenaar van de hond doet. Kan dat alleen maar toejuichen omdaarmee te beginnen, zodat je uberhaupt geen hond met 'gedagdproblemen' krijgt.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:06

Dat is inderdaad wat ik wil, ik wil getraind worden zodat mijn hond mij snapt.. Vind het erg lastig om een goede hondenschool te vinden..

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 19:09

Dat is het zeker, vandaar ook mijn vraag. Omdat ik de manier van CM geweldig vind

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:12

Die gene van Packleader sprak mij erg aan en ik heb ook al mailcontact gehad.
Enkel de prijs daar was ik minder over te spreken helaas...

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:13

Is bij mij ook de bedoeling,getraind worden zodat de honden mij snappen om gedragsproblemen te voorkomen..Mijn hondjes zijn nu bijna een jaar en 7 maanden,ik ben niet naar een gewone puppycursus geweest omdat ik die methodes niet altijd even fantastisch vind..Het lijkt me toch leuk om iets te gaan doen met ze :)

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 19:14

Citaat:
Zeg let jij wel op? ;)
Wat er aangepakt wordt is voor 90% wat de eigenaar van de hond doet. Kan dat alleen maar toejuichen omdaarmee te beginnen, zodat je uberhaupt geen hond met 'gedagdproblemen' krijgt.

Ik heb geen keus, moeders is verslaafd :') en het is zeker goed dat hij de oorzaak bij de baasjes zoekt. Dat juich ik alleen maar toe! Alleen als jouw hond geen gedragsproblemen heeft, heb je al die manieren niet nodig! Een hond is niet zijn hele leven bezig om hogerop te komen, al geloven veel mensen dit, helaas, nog steeds.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:03

in 's gravenpolder zit er 1 maar of het wat is geen idee zal eens een advertentie op zoeken

CM komt in mei weer naar NL schijnbaar heb ik ergens gehoord

Vivat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 20:17

de man van allaboutdogs.nl spreekt alleen engels dus vandaar dat zijn website ook in het engels is ;) je kunt altijd eens een telefoontje of mailtje wagen om te kijken of het wat is en wat de kosten zijn.
Een vriendin van mij kon haar hond niet eens uitlaten omdat dat beest echt alle regels aan dr laars lapte (hond was al 3 jaar toen ze haar kreeg en had al 4 eigenaars gehad) en ze zat echt met haar handen in het haar.
Nu gaat ze iedere zondag met honden en kids naar het strand en dat gaat nu perfect :)

Denk dat over een tijdje wel CM hondenscholen oid in NL komen, maar daar heb je nu natuurlijk niets aan ;)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 20:31

Iris82 schreef:
Die gene van Packleader sprak mij erg aan en ik heb ook al mailcontact gehad.
Enkel de prijs daar was ik minder over te spreken helaas...

Net contact gehad, en tis voor 2,5 uur €62,50 duur grapje ja. Heb het er best voor over, als ik zeker weet of dit een goede gedragstherapeut is. Dus hoor graag ervaringen.