Ik had weer even rond geplozen, kan zijn dat ik erover heen heb gekeken en zag dat hier nog geen topic over was.
[BB] [FOTO] Welke leuke honden kruizing heb jij?
Even de regeltjes:
- niet meer dan 2 foto's
- zet meerdere foto's in link
- elkaar niet afkraken
- wees gezellig
Hier even een beginnetje:
Ik heb een hele lieve poezen dame genaamd Zoë. Het is een Europeze korthaar x Main coon.
Ze is nu iets meer dan een jaar oud.
Het is een dame met een geschiedenis. We hebben haar min of meer gered bij een meisje vandaan die haar niet
meer kon verzorgen en haar te koop zette. We zagen haar op marktplaats staan en zijn gaan kijken.
Toen wij haar daar zagen was ze heel schuw, bang, fel. In de auto opweg naar huis in der reishok ontspande ze helemaal.
Ik mocht der aaien en over der kont kroelen. Eenmaal thuis schoot ze onder de bank. Mijn moeder heeft der naar 2 uur onder de bank
vandaan geplukt en geknuffeld en geaait. We lieten der kennis maken met mijn hondje, die kreeg direct een knal voor zijn kop

Ze is een echte kletskous ( lees: schreeuwkous ) en begint een echte knuffel te worden. Gek doen kan ze als de beste en houd van heel hard rennen en de kamerhoge krabpaal aan te vallen. Genoeg gekletst, hier zijn de 2 foto's van mijn dame

op de foto's is ze 11 maanden, recentere foto's zijn er nog niet, maar die komen er zkr aan!