Wij hebben hier thuis een kater van bijna 7 maandjes oud,en vanaf de 5e maand kwam bij ons de discussie:
Catreren of niet?
Mijn vader wilt het niet, omdat Tijgertje (de kater) dan dik wordt volgens hem en heel rustig.
Ik wil het wel, wil gewoon niet het risico lopen dat hij dadelijk weg gaat lopen oid.
Mijn zusje gaat met me mee.
Nu graag jullie mening

En dan nog een vraag
Als we naar de dierenarts gaan, mocht hij gecastreerd worden, kun je dan met de fiets gaan, of is het beter om met de auto te gaan.
! Zolang het geen kater is die van essentiele waarde voor de fokkerij is zou ik voor castratie gaan. Heeft eigenlijk alleen maar voordelen: áls ze al sproeien stinkt dat minder, de lust om op wandeltocht te gaan verminderd, ze worden vaak wat minder agressief en het meest belangrijke; ze kunnen dan niet voor ongewenste nestjes zorgen.
) en zelfs de ouwe kat van mijn moeder heeft zo zijn speelmomenten waarop stoelpoten en stuiterballen er van langs krijgen.
.
): kan prima... ik heb geen auto dus ga altijd met de fiets, kooitje met gillende kat voorop op het rek. Kater is in december gecastreerd, de kou was echt niet zijn grootste ongemak