Toch hoopte ik uiteraard dat ze gewoon buiten was. Ze heeft jongen gehad (hoef ik geen commentaar op, iedere kitten heeft een goed thuis gekregen na 3 maanden bij haar te zijn en ze is vervolgens gesterilliseerd), en daarom ging ze wel vaker buiten.
Gisteren kreeg ik het nieuws van mn vriend. hij belde 'ik heb noortje gezien'. En ik dacht nog OEF, ze is terug, maar nee, enkele huizen verder lag ze langs de kant van de weg..
Ze is op haar hoofdje geraakt en was waarschijnlijk op slag dood. Daar ben ik eigenlijk nog 'blij' om, dat ze niet heeft afgezien. Mn vriend heeft haar naar huis gebracht en in de tuin begraven.
Ik kan het nog altijd niet geloven dat ze er niet meer is. We hebben haar al van toen ze 6 weken oud was. Ze kwam uit het asiel en was gedumpt en te vroeg bij haar mama weggehaald. Ze was zo klein, maar zo dapper! Ze ving steeds zoveel muizen voor ons... Nu moeten we op zoek naar een nieuwe muizenvanger
In onze straat zijn in twee dagen tijd al twee katten doodgereden. Omwille van wegenwerken worden de auto's langs onze straat omgeleid dus extra veel auto's. Ik hoef ook geen commentaar dat ik ze dan maar binnen moet houden.
Mijn enige troost is Streepje, haar dochter, die momenteel nog bij ons woont. Waarschijnlijk zal ze bij ons blijven. Bram, onze kater, heeft gisteren niet gegeten. Je merkt duidelijk zn verdriet.
Onze vorige kat is verdwenen, maar omdat ik zn lichaampje nooit gevonden heb, heb ik ergens nog hoop dat hij nog leeft. Maar Noortje is echt weg.
Lieve Noortje, we missen je zo!