Heb een American Stafford teefje van 3 jaar oud. Ze is nog niet geholpen, maar hoop dit van de winter wel te kunnen doen.
Ze is aan de lijn enorm gefixeerd op andere honden waar ik al ruim anderhalf jaar mee aan het stoeien ben.
Met als gevolg dat ik zelf enorm veel spanning opbouw en zij hierdoor uiteraard erger wordt in haar gedrag en dus echt agressief uit gaat vallen.
Nu iemand gevonden die met vooral mij en mijn lieve hond aan de slag wil. Lief is ze zeker en luisteren kan ze ook enorm goed.
Voor mijn idee heb ik 2 honden. Binnen een enorm fijne goede trouwe huishond. Mijn neefje van 3 kan er bij wijze van alles mee en binnenshuis is ze lekker relaxed. Maar ik uiteraard ook, want het is mijn thuis.
Tot dat ik de riem ga pakken dan verandert alles. Ik ga alleen maar lopen denken: 'Welke ronde ga ik nemen en waar kom ik de minste honden tegen?' 'Wat ga ik doen als ik er wél een tegenkom. Ik loop mezelf dus helemaal gek te maken en mijn hond merkt dat direct! Nu gaan we er dus eindelijk aan werken want ook mijn trainer waar ik cursussen gedaan heb, kwam er niet uit met mij.
Dus we gaan er tegen aan morgen!
Wens me vooral succes, dat heb ik meer nodig dan mijn hond denk ik

Vind het enorm spannend, maar wel een opluchting. In de hoop dat we dalijk vooral weer kilometers kunnen gaan maken en ik haar weer kan vertrouwen en we lekker naar het bos kunnen!
Nog even een foto van Zenna

Moest het even kwijt!