Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Bezoek wordt woest grommend en blaffend begroet en eenmaal door het hekje wordt het bezoek geclaimd en geblokt. Zolang het bezoek haar vriendelijk begroet en haar verder negeert is er weinig aan de hand, maar ze is absoluut niet te vertrouwen.

Ik ben altijd erg te spreken geweest over Tinley http://www.tinley.nl . Jij durft te beweren dat je een duidelijke leider bent, het is duidelijk dat de hond daar anders over denkt anders had je deze problemen nu niet! Zou eigenlijk wel willen weten om wat voor ras het gaat? Er wordt alleen maar gesproken over de hond maar geen duidelijkheid over wat voor ras of kruising het gaat.
Estera schreef:Het ras heb ik bewust niet genoemd. Uiteraard speelt dat een zeer belangrijke rol, maar allereerst is het een hond en ik laat me niet leiden door het ras. Ja, ik hou er rekening mee, maar laat me er niet door beïnvloeden. Ik ben bang dat de reacties hier niet voor de poes zullen zijn en daar heb ik eerlijk gezegd even geen zin in. Ik vind deze hele situatie echt al erg genoeg en het is dankzij ervaren hondenmensen die me prijzen voor wat ik aan het doen ben, dat ik mezelf niet een schuldgevoel aan het aanpraten ben.
Dat ik adviezen krijg van mensen hier en dat er vraagtekens geplaatst worden, begrijp ik, had ik het maar niet op het forum moet gooien. Daarnaast sta ik voor veel dingen open. Deze hond gaat voorlopig helemaal nergens heen, ik wilde simpel mijn verhaal even delen en horen wat andermans ervaringen zijn.