Vanochtend zijn er een aantal tips binnengekomen dat hij gesignaleerd was bij de Laan der Verenigde Naties. Daar hebben we de hele ochtend gezocht met de dierenambulance en een super lieve vrouw die bij Asiel Louterbloemen werkt. Zij heeft echt uren meegezocht met ons. Ook de politie is een aantal keer opgeroepen. Een paar uur later werden we ingelicht dat hij bij Ames zou zijn. Een autobedrijf. Helaas heeft het uren zoeken niks opgeleverd.. Ik heb op verschillende plekken geflyerd en posters opgehangen. Ik ga vanavond laat nog met mijn vriend naar de plek waar hij vanochtend vanaf 08.00 (waar we van weten) gesignaleerd is. Hopelijk gaat hij terug naar die plek om daar weer te slapen.
Mensen uit Dordt, houd aub je ogen open en laat het iedereen in je buurt weten! En als je hem denkt gezien te hebben laat het me aub weten!
Chiro is een hond uit Spanje, hij heeft daar 6 maanden op straat geleefd en 2 jaar in een asiel. Voordat hij bij ons terechtkwam heeft hij eerst in een gastgezin gezeten 7 weken. Hij is erg schuw naar onbekende mensen.

) maar later kwamen we erachter dat wat zij had omschreven precíes is waar Havanna veel gesignaleerd was.
Hoe onlogisch het ook lijkt, zoek een patroon. Niet in de laatste plaats omdat dat je een beetje bezighoudt in je hoofd