Allereerst wil ik eventjes zeggen dat ik weet dat bokt geen dierenarts is en dat ik zodra de kliniek open is aan de telefoon hang om een afspraak te maken! Helaas duurt het nog een uur en maak ik me echt zorgen om d'r.
Gisteren begon het, Poes heeft een keer of 5 gespuugd. Verder was ze wel gewoon actief en 's ochtends heeft ze ook gewoon gegeten. Vannacht opgesloten binnen in de keuken en zo te zien heeft ze niet gespuugd. Maar vanochtend is het weer flink raak. Om half 7 stond te jankend voor m'n deur en begon ze weer te spugen en inmiddels heeft ze voor de 3e keer gespuugd, of nouja er komt niets meer uit. Ze eet en drinkt ook niet meer, wel loopt ze gewoon rond.
Ik maak me nu echt zorgen, het liefste bel ik nu gelijk de dierenarts. Maar weet niet goed of dit een spoedgeval is, dus wacht ik tot 9 uur tot de praktijk open is en dan hang ik gelijk aan de telefoon! Maar mischien komt het bij iemand bekend voor?
Een haarbal kan idd, Maar ze kan ook iets verkeerds gegeten hebben dat er maar niet uit wil?
Davinia_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-11 08:58
Dat zou het misschien ook kunnen zijn! Ik weet eerlijk gezegd niet hoe oud ze is. Ze is 7 jaar geleden aan komen lopen. Ze was toen nog wel vrij jong, dus vermoed dat ze niet ouder dan 10 jaar is.
Zolang ze adem haalt zou ik je voor nu maar even geen zorgen maken, straks gewoon de dierenarts bellen en kijken of je langs kan komen. Heel veel sterkte voor je poezel!
spoedgeval is het niet maar ik zou wel even naar de dierenarts gaan om te kijken of er niks in dr keel zit of zo of wat anders aan de hand is. Poes moet wel blijven eten en drinken anders droogt ze uit of krijgt leververvetting. Het mag dus niet te lang duren, vaak geven ze dan een prikje tegen de misselijkheid. Probeer ook even dr temperatuur op te nemen zodat je dat vast door kan geven als je zo de DA gaat bellen.
Ze moest blijven Vanmiddag worden er foto's gemaakt, want hij voelde een verdikking in de buik. Ze had geen koorts en ook nog steeds niets gegeten of gedronken. Zoals de DA dat zo mooi zei "Het is iets wat vast blijft zitten of het is gewoon aanstelleritis" Vanmiddag worden we gebeld wat het is.
Jeetje, toch maar goed dat je bent gegaan! Heel veel sterkte voor je poes!
Davinia_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-11 16:40
Ik mag Poes alweer op gaan halen Ze konden niets bijzonders vinden op de foto. Ze krijgt nu medicijnen, pijnstillers en speciaal voer en dan maar hopen dat dat werkt. Want volgens de DA kan ze dan gewoon iets gegeten hebben wat toch niet goed is gevallen, dus we hopen dat dit werkt. Dus ik ga haar nu halen
Ahhh super zeg! Wat fijn dat het allemaal meevalt!
Dakotah
Geplaatst: 09-11-11 16:53
Van wormen kunnen ze ook behoorlijk spugen. En dan vooral gal.
Davinia_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-11 17:39
Poes is weer thuis! Ook bij de DA wilde ze niets eten en drinken en ook poept en plast ze niet. Ze heeft speciaal voer gekregen en we moeten haar dwangvoeren. Dat hebben ze daar ook gedaan. Komt Poes thuis gaat ze zitten eten! Nouja, laten we het er dan maar op houden dat die medicijnen en spuiten helpen Ze is wel een stuk alerter enzo, zit nu op d'r gemak naar buiten te kijken.