Ik woon best wel afgelegen en ik rij vaak een route door het bos naar huis
.Zag ik daar 2 maanden geleden een klein zwart wit katje zetten. Beestje kwam al mauwend aangerend.
Mager, slechte ogen, veel troep rondom zijn neus en ongeveer 7 weken oud. Niks en niemand in de buurt te zien.
Meegenomen naar de dierenarts, geen chip en waarschijnlijk niesziekte... Wat dan, in laten slapen of dierenasiel ?
Toch ervoor gekozen om 'Wijfie' te houden.
Voor Wijfie hebben wij een gezelschapsmaatje gezocht en hebben zo Ventje uit het dierenasiel gehaald. Ze doen het super leuk samen en zijn aan elkaar gewaagt. Mijn oudste poes, Poezebeest, moet er niks van hebben en is ook meer een buitenkat. Maar goed, vrijdagavond.. reden vriendlief en ik naar huis. Zagen wij daar aan de rechterkant van de weg een wit hoopje liggen ? Gestopt, waren het 2 piep kleine kittens, dicht tegen elkaar aan.
Ze liepen weg de bosjes in. Maar zoiets laat je niet achter ? Na hoop gedoe hebben we ze kunnen vangen. Ik schat ze 4 a 5 weken oud, schuw en zo mager. De hele ruggegraat en bekken kan je voelen.
Ook weer hele vieze ogen.. ze waren zowiezo erg vies. 
Nu zitten ze in de badkamer, liggend hun mandje. Ze zijn wel heel leuk, een tijgertje en een tijgerlapje.
Maar ik kan ze gewoon niet houden.
Ik heb er al 3 en ik woon gewoon veel te klein voor 5 katten ! ..Is hier nog iemand, die een zwervertje een kans wil geven? Of weet iemand een goede kittenopvang ?
Missschien dat ik ze naar het dierenasiel kan krijgen ? Dubbel gevoel hoor.. pff

Wat gaat dat snel !

!!
Kittens blijven bij ons als ze de plaatsingsleeftijd hebben (ca 10 weken geloof ik) nooit langer dan een paar dagen in het asiel (en voor die tijd zitten ze in een gastgezin). Goed bezig
hoe kunnen mensen ook zo akelig zijn !!!