Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Diablo schreef:. Sinds kort hebben de twee besloten dat ze beiden de baas willen zijn en ze vliegen elkaar om het minste of geringste in de haren.

Diablo schreef:Ik hoop eigenlijk dat ze geen last meer hebben van loopse teven als ze gecastreerd zijn. Wij hebben eerder een gecastreerde bouvier gehad, die echt rustiger werd van castratie en naar teefjes helemaal niet meer om keek. Ook kon hij toen prima met onze (ongecastreerde) Dobermannreu opschieten.
Ik hoop echt dat het goed komt, scheiden is geen optie eigenlijk. Kane is de lieveling van mijn man (en ik ben natuurlijk ook stapelgek op hem) en Bo is helemaal mijn vriendje.
Ze kunnen ook echt lief voor elkaar zijn. Slapen samen, spelen samen en als er andere honden bij zijn gaat het prima. Maar hier in huis....
.
.
..en joes en alfa knokten ook nog is als leeuwen in die tijd...

Thirty schreef:Uhhm je hebt jezelf wel heel wat op de hals gehaald door twee reuen te nemen van ongeveer dezelfde leeftijd en van dat kaliber.
Ik heb ooit eens gelezen dat als je er een laat casteren, dat je dan de onderdanigste moet laten 'helpen', maar ik kan me de reden niet herinneren.
Verder geen speeltjes en eten in een aparte kamer. En nooit zonder toezicht alleen laten.
Verder zal jij ALLES voor ze gaan moeten bepalen.
Maar als ik er zo over nadenk weet ik niet of het uiteindelijk wel goed gaat komen.
Het kan wel niet jouw bedoeling zijn om ze apart te laten leven, maar ik gok maar zo dat als ze allebei volwassen zijn je geen andere keuze hebt.
Ook castratie voordat ze uberhaupt volwassen zijn, zou zeker niet mijn ding zijn.