Om even de situatie uit te leggen. Wij hebben een poes die liever binnen is dan buiten, zal nooit bij je op schoot komen liggen, oppakken wil ze niet maar lekker kroelen vind ze op z'n tijd wel erg lekker maar zodra je haar dan probeert te pakken is ze weg.
Nu lag ze gisteren lekker op de bank te slapen en aaide ik haar over haar kopje heen en toen voelde ik bij haar oortjes allemaal kleine bultjes zitten. Iets beter gekeken en het lijken net allemaal kleine teekjes (wit/grijs en zwart) Ze vind het niet heel fijn als je er aan zit dus ik dacht ze moet toch maar naar de dieren arts. Dus de dierenarts gebeld en vandaag konden we om 5 uur terecht. Om 10 over half 5 begonnen met vangen (dieren arts is om de hoek) dus mandje klaar gezet en een bakje voer erbij. Maar zij dacht ook: Ik ben niet gek hoor! Dus mandje uit het zicht en toen begon ze wel met eten. Dus ik haar snel gepakt maar meteen begon ze om zich heen te malen met dr klauwen. Stomme ik had geen handschoenen aan dus bij de eerste trap met haar achterpootjes was het raak en heb ik haar los gelaten. Toen vertrouwde ze het zaakje al helemaal niet meer en begon bij de deur heel lang en klagend te miauwen. Nog een aantal vang pogingen gedaan. maar ze werd steeds linker en op een gegeven moment sprong ze echt meters hoog tegen het raam op
, ze was zo in paniek ( wij bleven zelf heel rustig ) en nog pogingen gedaan met leverworst (normaal eet ze je vinger er bijna bij op) maar nu hoefde ik niet meer in de buurt te komen. Om 5 uur hebben we het maar op gegeven en hebben we de dieren arts afgebeld. Situatie uitgelegd en nu heb ik voor morgen om 2 uur een nieuwe afspraak. We hebben geen reismand die van boven open kan trouwens.Heeft iemand misschien tips zodat het morgen wel lukt?
Alvast bedankt
.
) daarheen. Wedden dat ze erin springt?
) en dan handdoek erover heen... in nekvel pakken, mandje rechtop met opening naar boven, kat in mandje laten zakken en , dichtdoen en dan weer voorzichtig 'rechtop' zetten.
maar drie dagen... Floor was een week beledigd en die is prima aaibaar.