Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yamcha schreef:Advantage voor de katten, is super spul. In de nek geven, zoals met de Frontline. Advantage voor de honden geven, ook in de nek, let even op het gewicht van het dier, er zijn verschillende pipetten.
Katten even naar buiten, honden in een aparte kamer, en dan je meubilair en eigenlijk het huis (inclusief honden/kattenmanden en slaapplekken) behandelen met omgevingsspray. Die van Bolfo is best goed.
Dieren mogen 3 uur lang niet naar binnen!
Dan alles heel goed stofzuigen, hoeken en gaten, plinten, echt alles.

Inney schreef:Die spray gaan we zeker aanschaffen. Hier hadden we nog niks over gehoord. Waar bokt wel niet allemaal goed voor is. Dus vooral de stoffen meubelen goed insprayen? Maar ook gewoon de vloer sprayen? En voor mensen is dat spul niet 'gevaarlijk?' Wij kunnen gewoon in huis zijn die 3 uur?
Inney schreef:iris: denk dat ze ook bij mij op mijn kamer zitten. Mijn bed was al helemaal verschoond enzo, maar ze zijn op mijn kamer ingebrokenDus dat kan allemaal opnieuw.
edit: Van die spray hadden we dus nog niet gehoord, dus dat gaan we zo direct halen. Hoelang heeft het bij jullie geduurd?
werkt heel goed. Iris82 schreef:Snap ik. Maar zolang je die spray niet hebt, krijg je ze echt niet weg.
Het heeft bij ons ook even geduurd hoor. Die vlooien verhuizen overal naar toe.
En nee, dat is niet nodig. Wat er op zit is toch dood.