Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wou de dierenambulance bellen maar had het nummer niet in mijn tel staan, nu weet ik hem uit mijn hooft
half uur later rende de hond nog steeds daar rond. Zal vanavond wel horen hoe het is afgelopen (werk bij de dierenambulance)
lifaya schreef:ik zou het nummer vandaag heel goed hebben kunnen gebruikt als het er was
Liep een hond los over de autowegen, druk kruispunt, en bleef op zijn dooie gemakje rondhuppelen over de weg, rende alleen weg als iemand hem probeerde te vangenWou de dierenambulance bellen maar had het nummer niet in mijn tel staan, nu weet ik hem uit mijn hooft
half uur later rende de hond nog steeds daar rond. Zal vanavond wel horen hoe het is afgelopen (werk bij de dierenambulance)
NoGo schreef:lifaya schreef:ik zou het nummer vandaag heel goed hebben kunnen gebruikt als het er was
Liep een hond los over de autowegen, druk kruispunt, en bleef op zijn dooie gemakje rondhuppelen over de weg, rende alleen weg als iemand hem probeerde te vangenWou de dierenambulance bellen maar had het nummer niet in mijn tel staan, nu weet ik hem uit mijn hooft
Was dit toevallig vlakbij de klinkenbergenplas? Daar liep vanmiddag al een hondje los op de weg?
dat kleine bruine ding
hij heeft zeker minimaal anderhalf uur losgelopen denk ik, geen idee hoe het afgelopen is. Bij de dierenambulance waren iig geen meldingen gemaakt, iig was er niks vermeld. lifaya schreef:ik zou het nummer vandaag heel goed hebben kunnen gebruikt als het er was
weet het nu wel uit mijn hooft
was ook nog vroeg he

Paperboy schreef:Superhandig 1 nummer als de politieagent het nodig acht stuurt die een ambulance er naar toe.
Als een hond los loopt (zoals hierboven wordt verteld) op de autoweg dan moet je 112 bellen, dit brengt ook mensen in gevaar.