Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ship schreef:kan maar 1 ding bedenken echter toch een katten luik nu snap ik dat dit niet kan in een huurflat maar miss een optie maten opmeten goeie buitendeur via marktplaats op de kop tikken voor weiniggeld luik er in en de orginele deur in de schuur tenminste zo zou ik het oplossen..
Willeke_ schreef:ship schreef:kan maar 1 ding bedenken echter toch een katten luik nu snap ik dat dit niet kan in een huurflat maar miss een optie maten opmeten goeie buitendeur via marktplaats op de kop tikken voor weiniggeld luik er in en de orginele deur in de schuur tenminste zo zou ik het oplossen..
Bedankt voor je reactie. Helaas is het echt niet mogelijk hier. Ze hebben de flats gerenoveerd en we hebben inmiddels knaloranje voordeuren. Het is dus niet de bedoeling om nu zelf wat aan dit aanbeeld te veranderen.... Helaas!
Willeke_ schreef:ship schreef:
Bedankt voor je reactie. Helaas is het echt niet mogelijk hier. Ze hebben de flats gerenoveerd en we hebben inmiddels knaloranje voordeuren. Het is dus niet de bedoeling om nu zelf wat aan dit aanbeeld te veranderen.... Helaas!
jah oke ieders eigen ik had gerust de kwast er bij gepakt het was maar een iedee er zijn veel die het zo doen..
)
Creatas schreef:2 opties:
Toch een paar weken negeren, al dan niet in combinatie met feliway/bachbloesem.
En je buren even aanschieten; joh dit is echt even klote maar we hopen het zo wel op lange termijn op te lossen.. (bloemetje erbij)
De andere: Volgens mij kan je ook kattenluiken in glas laten plaatsen, dan zou je zelfs kunnen overwegen om dat te doen in een deel van het (openslaande?) raam, dus niet in de deur...
Oh en nog een hele koude derde optie: De achterdeur met burglarketting op een kier laten... brrr... (en dan kan je dus ook bezoek binnenkrijgen van andere katten, of de andere kat schiet ook weg, of het is niet verzekerd als een inbreker het doorknipt..
Zo heb ik ze hier de eerste zomer aan het binnenleven laten wennen... zomer.. dat wel
papagroom schreef:beschut plekje buiten maken...en gewoon naar buiten kieperen als je naar bed gaat.
Als een luikje niet mogelijk is zal iedereen in huis toch voet bij stuk moeten houden om dit te veranderen. Dus niet meer de deur opendoen als ze zeurt, ook niet overdag. Wat je wel nog zou kunnen proberen is een extra kattenbak met eventueel een andere soort vulling, misschien dat ze dat fijner vindt. goeroe schreef:Flo heeft jullie goed getraind.Als een luikje niet mogelijk is zal iedereen in huis toch voet bij stuk moeten houden om dit te veranderen. Dus niet meer de deur opendoen als ze zeurt, ook niet overdag. Wat je wel nog zou kunnen proberen is een extra kattenbak met eventueel een andere soort vulling, misschien dat ze dat fijner vindt.