Timo is nu 19 weken en ongeveer 40 kg. hij groeide voorheen ongeveer 4 kilo per week
Hij is zo lief en mooi

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

amy_leftover schreef:prachtige foto'shij kijkt er ook zo heerlijk bij
![]()
maarre 4 kg per weekNiet om je af te vallen hoor, maar die van mij (duitse herder) mocht max. 1 kg per week aankomen van zowel de fokker als de DA. Wellicht dat het bij een ridgeback iets minder nauw wordt genomen?
lucifertje schreef:Heel leuk! Hebben op stal er ook eentje. Erg leuke honden maar wel druk en luister zit er ook niet echt in
Ik ken er iemand met twee ridgebacks en eentje is doodkalm en ze gebruikt hem zelfs om de schaapjes aan honden te laten wennen. De ander is nerveus en moet gewoonlijk niets van vreemden (of vreemde dieren!) hebben. Die is inderdaad wel druk. Die kreeg ze ook als herplaatser.

Nemurin schreef:lucifertje schreef:Heel leuk! Hebben op stal er ook eentje. Erg leuke honden maar wel druk en luister zit er ook niet echt in
In mijn ervaring ligt dat zowel aan de opvoeding als aan de persoonlijkheid en geschiedenis van de hond zelf.Ik ken er iemand met twee ridgebacks en eentje is doodkalm en ze gebruikt hem zelfs om de schaapjes aan honden te laten wennen. De ander is nerveus en moet gewoonlijk niets van vreemden (of vreemde dieren!) hebben. Die is inderdaad wel druk. Die kreeg ze ook als herplaatser.
Ik vind ridgebacks trouwens errug knappe honden, ontzettend gaaf! Had nog nooit een pupje gezien.
Hij weet precies wat je van hem wilt en wat hij wel en niet mag, maar toch probeert hij je elke keer weer uit ondanks duidelijke en strakke leiding.