Nu ja wat het probleem eigenlijk is. Ik zou zo graag hebben dat men hond echt hond kan zijn en ook vrolijk kan spelen met andere honden. Ze speelt bijna nooit, heel uitzonderlijk eens met een enkeling dat ik op wandeling tegenkom. Ze is ook niet bang van andere honden want op wandeling loopt ze naar enke hond toe om die te begroeten en te ruiken. Maar dan loopt ze weer door.
Nu wat kan ik eraan doen dat ze toch begint natuurlijk gedrag te vertonen met andere honden?
achtergrondinformatie: Ze komt van het asiel, geen achtergrondinformatie bekend. Ze was wel in het begin bang van mannen maar dat is nu al goed over. Verder heeft ze wel een maand of 5 daar gezeten met altijd een andere hond erbij. ik ga met haar naar de hondenschool twee keer in de week: agility en gehoorzaamheid. Ze blijft altijd rond mij en zal me niet snel uit het oog verliezen. ook heeft ze nog steeds grote verlatingsangst.
Nu heeft er tips
?
.
! En idd op de agility en de gehoorzaamheid zal ze nooit of nooit naar een andere hond gaan, intresseert haar niets
. en natuurlijk ben ik blij dat ze gefocust is op mij.
.
.