Maar ook onze 4 voeters, 2 voeters (vogels enz) verdienen iets lekkers.
Hoewel ze het hele jaar door hier thuis allemaal wel verwend worden en op stal ook, wil ik morgen ook weer iets doen.
Gewoon weer eens een keer aan meedoen zeg maar
(De penny uithangen?
)Mijn pony zit met een spierblessure , dus die verdiend ook zeker wat, het worden alleen niet teveel lekkernijen hij staat op boxrust, is terug gegaan in voer, maar word nu al strontvervelend laat staan dat ik hem vol gooi met suikers.
Voor mijn andere paardenveulen en dieren thuis kijk ik nog even.
Wat is jullie idee van dierendag!?
Groetjes Suus.

Tonijn, kip met tonijn en ook nog kip alleen
Maar ze krijgen dat niet allemaal in 1 dag hoor 
, maar toch...het is een heerlijk excuus om een appeltje voor de paarden te halen of weer eens een leuk speeltje voor de kat.
, uiteraard heeft poetsen echt wel ergens nut) en met een beetje geluk mag één van de paarden zich morgen weer een versuffing lopen als ik het in mijn hoofd haal om te gaan rijden. En, o ja, de kipjes, Karel de Ekster, Kees Kauw, de familie H. Outduif, de familie T.Urksetortel, Kraai en Ko, de spreeuwenkolonie en de verzameling mussen worden morgen getrakteerd op mijn immer stralende aanwezigheid. Ahum.
Als ik zin heb krijgen ze nog een tapdansact en een Disneyachtig gekweel als toegift. O ja, en de rondhangende spinnen krijgen een extra aai over de buik.