Ik heb 2 honden waar ik stapelgek op ben maar beide hebben toch wel irritante trekjes waar ik soms gek van word
rambo(mijn witte boxer) is een stapelgekke adhd allemansvriend maar kan bij enthousiasme heel erg trekken aan de riem terwijl hij prima naast kan lopen maar op zo n moment dat ff vergeet en het andere zeer irritante is; hij is altijd blij en hij heeft een staart dus ik altijd onder de blauwe plekken van het kwispelen van zijn keiharde staart en daar overal mee tegen aan slaan. ook tegen deuren/kozijnen en mijn andere hond.
en als wij niet huis zijn vind hij het nodig om 1 keer in de zoveel weken een jas vd kapstok af te halen en deze helemaal in stukken te scheuren en op te eten
rocky(mijn bruin boxer) is een super lieve sociale hond maar is ooit oostindisch doof en dan kan ik 10 keer roepen en dan komt hij niet maar als ik zeg snoepje komt hij meteen
tevens heeft rocky voernijd wat zeer irritant is en hij heeft een hekel aan rottweilers.
mijn paard kan superirritant zijn als er een vlieg om haar heen vliegt.
ik ben benieuwd naar jullie verhalen over jullie irritatie bij jullie huisdier
)
ze zoekt dan papier op (tijdschriften, posters etc) en gaat daar dan aan lopen krabben, wat een pokkelawaai
zo heeft ze al heel wat posters kapot gemaakt, donald ducks doormidden gescheurd etc, oh wat word ik boos. Het enige wat bij die posters hielp was het heel intens inspouiten met parfum dat stinkt gezien katten zoveel x beter als de mens ruiken
Toen ik daar aankwam om hem te halen, lag meneer lang uit in een stoel bij haar, en keek me aan van "hee gezellie jij ook hier". Geloof dat ik hem op dat moment wel kon vermoorden
). Of als hij naar buiten wil. Om vervolgens buiten luchtalarm te staan spelen dat hij weer naar binnen wil - 30 seconden later.
) en begon dan dingen van de vensterbank te tikken: poot achter fotolijstje, kijken naar mij, klein tikje 'Dit...kan zomaar eens vallen en dat zou zonde zijn