Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Vooral met de poetsmevrouw ben ik het spoor bijster.. Had die alles schoongemaakt voor thuiskomst of een deel of? 
amyz schreef:Ik vind het idd ook een lastig verhaal, miss door de vele dingetjes idd.. Zou misschien makkelijker te beoordelen zijn als de feiten op een rijtje staanVooral met de poetsmevrouw ben ik het spoor bijster.. Had die alles schoongemaakt voor thuiskomst of een deel of?
Maar wat een rotsituatie! Sowieso veel sterkte voor je zusje en zwager, die hebben hun kat moeten laten gaan... Al erg genoeg. Verder zou ik zeggen; de aanhouder wint. Aan de andere kant; verlies jezelf er niet in. Dit soort dingen kan alles idd alleen maar verdrietiger maken.
Piej schreef:@ supertinkie: Danke voor de reactie. Buurmeisje is 20 bijna 21 jaar. Het is hun eigenlijk ook niet om het geld te doen, maar meer om haar in te laten zien wat ze veroorzaakt heeft en hoe laks ze ermee om gaat. Had ze aangetoond dat het haar speet hadden ze nooit over een cent gesproken. Ze willen voornamelijk nu de misverstanden de wereld uit hebben de vraag is alleen hoe aan te pakken.
En oppassen op de kat mag ze bij hun nooit meer. Beestje gaat voortaan naar een pension.