Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Neej schreef:Ik begrijp daar dus echt niks van he.. Onvoorstelbaar.. Sowieso niet, al is het niet zulk bloedheet weer, je laat je hond gewoon niet de hele dag in de auto zitten, dan ben je toch niet helemaal in je pannenkoek?
Overigens ligt de schuld imo volledig bij de exposanten die hun honden in de auto achterlaten. Kan wel leuk gaan roepen "ja, dat is ook een fout in de organisatie" maar het moet helemaal niet nódig zijn om mensen op de parkeerterreinen te laten patrouilleren.
Maar natuurlijk heb je wel gelijk, het zou vanuit het dier gedacht prettig zijn als er iets geregeld zou zijn.. Een soort doggy daycare ofzo.. Sowieso begreep ik dat er geen benching aanwezig was in de expo? 
op die show heb je ruimte genoeg om je honden mee te nemen er zijn namelijk benchen zat er is geen reden ze in de auto te laten tenzij je bijv airco en water voor ze hebt ten allertijde.
kohtje schreef:Natuurlijk ligt het bij de eigenaar maar als organisatie weet je dat het gebeurd.
Zorg dat er iets is voor de honden die niet aan de show mee doen zodat ze niet in de auto hoeven te blijven.
Huertecilla schreef:kohtje schreef:Natuurlijk ligt het bij de eigenaar maar als organisatie weet je dat het gebeurd.
Zorg dat er iets is voor de honden die niet aan de show mee doen zodat ze niet in de auto hoeven te blijven.
Mbt opmerking over ´nota bene dierenvrienden´ moet ik helaas een koude douche geven. Hondentenstoonstelling betreft geld; big business. De meeste tentoonstellers zijn fokkers.