Ik wou even douchen, hij loopt wat enthousiast achter mij aan naar de bijkeuken waar zijn koekjes staan
Ik geef hem een koekje, daarna loop ik richting de douche en hoor ik hem wat moeilijk hoesten. Dus ik even kijken. Hij wil zich omdraaien om weer richting de mand te lopen en ineens valt hij heel raar om, hij probeert weer om te staan maar dat lukte niet. Lag hij daar heel zielig op zijn zij.
Ik denkend dat hij aan het sterven was, dus ik nog in zijn bekje kijken maar het was helemaal leeg.
Ik dus in paniek, mijn vader was buiten dus ik schreeuw nog "PAPAAA!!" Maar goed, die kent mij langer dan vandaag dus die dacht dat er een spin in de douche zat

Ik snel naar buiten gerend en mijn vader gehaald, die is bij Bobby gaan zitten en het arme dier lag doodstil met zijn achterpootje een beetje stijf in de lucht en liet zijn urine lopen.
Een halve minuut staat hij heel nuchter op en loopt zo weer rustig naar zijn mand

Bobby is 14 en heel suf een paar dagen ervoor nog naar de jaarlijkse controle geweest. Dierenarts vond hem goed voor zijn leeftijd, niet meer wat het geweest was maar nog prima. En dan knalt ie er zo even uit

Beest heeft me de stuipen om het lijf gejaagd
Maar nu is hij weer helemaal bij, nergens last van. We zijn niet met hem naar de dierenarts geweest, omdat het nu ogenschijnlijk weer helemaal goed met hem gaat. Mocht dit iets blijvends worden dan gaat hij uiteraard naar de dierenarts.
Wou het gewoon even van me afschrijven
Arme kleine diertje
.
smiley??