Ik zit dus al een paar jaar met een lege vensterbank, maar ik wil er zo graag weer plantjes inhebben.
Ik heb het een tijdje geleden weer eens geprobeerd met antislip doekjes onder de potten,maar dat experiment is mislukt.
Nou hebben ze bij AH de planten in de aanbieding,met pot(mijn potten zijn ondertussen allemaal gesneuveld).
Ik heb er 2 gehaald en heb de potten nu met zelfklevend klittenband aan de vensterbank vastgemaakt,maar ik ben bang dat ook dat niet gaat werken.
Heeft iemand van jullie misschien de gouden tip voor mij??
Zijn er misschien planten waar honden een hekel aan hebben ofzo.
Ik had al gedacht om er cactussen tussen te zetten, maar dat vind ik weer niet kunnen.
(staat een beetje onduidelijk in de OP).

die van mij die had ook een heel parcour gemaakt zo dat hij op de aanracht kon bij het kattenvoer... dat had vroeger mn maltezertje echt NOOIT kunnen bedenken. Maar mijn beagle die bedenkt echt voor elk probleem een oplossing. Maar hij is wel een bromkees. Ook als hij bij mij ligt dan ligt hij te brommen. Kijk ik hem aan om te vragen wat zijn probleem is en dan kust hij me, maar wel door brommen. Denk dat hij het gewoon leuk vind. vreemd ventje die van mij. Maar zo te horen die van jouw ook TS!