Onze tuin is zo leuk om in te overleven
Ik heb me dus in het verleden ook nooit zorgen gemaakt om mijn katten, als ze een dagje of twee niet kwamen opdagen.Maar na zaterdag is mijn oude kat Mickey (17 jaar) niet meer thuis gekomen..
Wat helemaal niks voor hem is, omdat hij (net als zijn broertje) de laatste jaren trouw elke ochtend en avond zich komt melden voor het eten.
Ik dacht zaterdagavond nog, raar dat hij er niet is, maar ja het is één avondje? Zondagochtend vond ik het vreemd, gisterochtend werd ik al ongerust en nu - vooral na het lezen van een melding van dood gevonden kat op Amivedi - ben ik best bezorgd!
Gisteren heb ik onze tuin al doorzocht, geen kat.. vandaag melding via internet gedaan bij Amivedi, telefonisch waren ze helaas niet te bereiken. Het asiel is pas na 12.30 te bereiken.
Mijn angst is dat Mickey een rustig plekje heeft gezocht in de de tuin van buren en gestorven is, twee paar buren gebruiken hun tuin namelijk niet of nauwelijks en de moeder van mijn katten heeft een van die tuinen ook als 'eindplek' gekozen.
Vanavond ga ik langs die buren, lastige is alleen dat het ene stel bijna nooit thuis is (of pas 's avonds laat) en de andere geen nederlands spreken en ik absoluut geen chinees versta

Bedankt voor je tip in ieder geval!
).