Ik kom er echt niet uit, ik zoek een stoere, aparte maar korte naam voor mijn rode kitten. Tot nu toe heb ik de volgende namen verzameld die ik wel leuk vind, maar het is zo lastig.
Cis Dutchy Tibbe Jary Liam
Hebben jullie suggesties voor een leuke naam? Als hij straks komt, wil ik wel een naam voor hem hebben.
Haha bedankt voor de snelle reacties, nu zie ik tussen jullie suggesties ook alweer hele leuke namen. Oh moeilijk zeg...
xManon_
Geplaatst: 23-08-11 19:34
Let erop dat je naam fijn te roepen is. "Ciiiiiis" bekt niet zo lekker dan.
dutchy_
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-11 19:35
Ja daar heb je een punt, ik dacht aan Cis van Ciske de Rat, omdat hij een beetje een schoffie uitstraling heeft. Maar Cis roept niet lekker inderdaad... Dan zou ik eerder gewoon voor Schoffie moeten gaan
Garfield Onze poes het Mickey, maar dat vind ik niet echt een stoere naam. Schoffie vind ik ook echt een leuke naam!
dutchy_
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-11 19:43
Ahh, jullie hebben ook allemaal weer leuke suggesties... Wel leuk, zo kan ik me goed oriënteren.. Schoffie had ik eigenlijk nog niet serieus over nagedacht, maar is inderdaad wel heel leuk
_Liez
Geplaatst: 23-08-11 19:43
Onze rode kat heet diesel. reddie vind ik ook leuk
Liannevh
Geplaatst: 23-08-11 19:44
.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 18-11-22 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Wij hebben ook een klein rood katertje en we hebben hem Sashimi genoemd naar het Japanse visgerecht..... dat vonden we wel leuk passen bij onze andere kat die Sushi heet
Anoniem
Geplaatst: 23-08-11 19:54
Wij hadden Scooby, Dobey en Sneaky, Mss.. Dex(ter)? Offe.. Gabber, zwerver,
Francis
Geplaatst: 23-08-11 19:56
Van je lijstje vind ik Liam erg leuk.
Rood: Maltees = Ahmar (eigenlijk een h met een streepje d'r door en dan spreek je't iets anders uit maar dit is simpeler) Deens = Rød / Weeds = Röd » Rodney Hongaars = Piros
Arun (spreekt uit Aroen) betekent 'roestkleurig' in't Sanskriet Clancy, Rey, Rory en Roy betekenen allemaal 'rood' in't Gaelic en Flann (of Flannagan) of Flynn betekent 'roodharig', ook in 't Gaelic Ruaraidh is Gaelic voor 'rode koning' Crimson is Engels voor een soort rood en Reid of Reed is ook Engels voor rood Phoenix kan in't Grieks een woord voor een dieprode kleur zijn Rufino of Rufus is Latijn voor rood of roodharig Russ of Russel betekent 'little red one' (kleine rooie)