hallo allemaal!
In mijn vorige topic ( [BB-ITP] Duitse herder Bentley 12 weken! ) had ik al gezegd dat er snel weer nieuwe foto's van mij zouden komen. Ik heb weer hele avonturen meegemaakt, dus bij deze weer wat knappe foto's van mij
Ik ben sinds het vorige topic alwéér gegroeid. Inmiddels staan mijn oren ook al vaak omhoog. Dan kan ik nóg beter luisteren, al doe ik dat nog niet altijd

Mijn baasjes hadden vakantie en dat betekende dat we leuke dingen zouden gaan doen. Vorige week ben ik een dagje naar Noordwijk aan zee geweest!
Daar kon ik lekker uitwaaien. Het waaide wel hard, mijn oren werden gewoon omhoog geblazen 

De golven vond ik nog wel een beetje spannend, niet verder vertellen hoor
Gelukkig was het baasje altijd dicht in de buurt om me te beschermen tegen dat natuurgeweld

In het water zonder golven heb ik mij wel vermaakt
ik heb daar zelf maar golven in gemaakt
Ik heb het water ook nog even getest, maar om heel eerlijk te zijn, het was niet heel erg smakelijk 

Er waren een heleboel andere honden op het strand en ik vond ze allemaal even leuk!
Samen hebben we lekker gespeeld. Helaas mocht ik niet van de riem af van mijn baasjes
ok, ik geef eerlijk toe dat ik het wel heel gezellig vond met de andere honden, dus ik had ook niet kunnen beloven dat ik netjes terug zou komen

Als echte Duitser kun je natuurlijk niet zonder je eigen kuil op het strand.
zo gezegd, zo gedaan natuurlijk!
Nou, dat was op zich natuurlijk al een heel avontuur. Mijn baasjes hadden echter besloten om ook nog 2 dagen naar Duitsland te gaan. Back to my roots!
Dit was nog verder rijden dan het strand. Onderweg heb ik lekker geslapen op de achterbank
Af en toe zijn we gestopt en wat doe ik dan!? juist ja, weer lekker gaan liggen, want ik ben nog lang niet uitgeslapen

En als je dacht dat het gras daar al hoog was.... nou, dan moet je eens in Duitsland kijken joh! Ik kon er nog net bovenuit komen

Ben ik ff blij dat mijn oren omhoog staan! Die kwamen mooi boven het gras uit, dus dan kon ik mijn baasjes in elk geval nog wel horen

We zijn ook nog ergens geweest waar je kon zwemmen
daarvoor moesten we wel eerst een stukje naar beneden lopen. Ik wilde natuurlijk eerst even over het randje kijken waar we dan precies naartoe gingen. Helaas hield het randje eerder op dan ik verwacht had, dus ik ben zo naar beneden gekukeld, het water in
Antay wilde nog wel zwemmen, maar ik heb daarna maar vanaf de kant toegekeken...http://i161.photobucket.com/albums/t208 ... wemmen.jpg

De omgeving was ook erg mooi daar
http://i161.photobucket.com/albums/t208 ... tsland.jpg
http://i161.photobucket.com/albums/t208 ... sland2.jpg
Ik heb me prima vermaakt, maar ik was ook wel weer blij toen we weer thuis kwamen. Daar zat mijn vriendje al op me te wachten!

En van zulke avonturen wordt je als pup wel erg moe hoor, dus ik ga lekker mijn mandje in
Welterusten! 

die onder dat kussen... en die oren zier en ook nog neit uit zeg
Ze beleefd wel veel hoor, haha. Die foto dat ze aan de kant ligt toe te kijken. Arme hond
Werkelijk geen idee
Die oren... hoogst schattig!